اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

موشک‌های آمریکایی «تاو» از مرزهای اردن به دست تروریستهای جنوب سوریه رسید

  • کد خبر : 15218
  • 01 تیر 1397 - 15:25
موشک‌های آمریکایی «تاو» از مرزهای اردن به دست تروریستهای جنوب سوریه رسید

یکی از سرکرده های معارض حاضر در جنوب سوریه اعلام کرد که موشکهای تاو آمریکا از مرزهای اردن وارد این منطقه شده است. به گزارش اخبار جهادی، منابع خبری معارض اعلام کردند که این روزها سلاحهای زیادی به دست تروریستهای حاضر در جنوب سوریه رسیده است. پایگاه خبری معارض «قاسیون» گزارش داد که از چند روز […]

یکی از سرکرده های معارض حاضر در جنوب سوریه اعلام کرد که موشکهای تاو آمریکا از مرزهای اردن وارد این منطقه شده است.

به گزارش اخبار جهادی، منابع خبری معارض اعلام کردند که این روزها سلاحهای زیادی به دست تروریستهای حاضر در جنوب سوریه رسیده است.

پایگاه خبری معارض «قاسیون» گزارش داد که از چند روز پیش تا کنون از اردن به دست تروریستها در جنوب سوریه سلاح رسیده است که «قادر است بالگردها را سرنگون کند».

یک منبع نظامی معارض حاضر در جنوب سوریه با اعلام اینکه گروههای تروریستی از مرزهای اردن این سلاحها را دریافت کرده‌اند، اظهار داشت که ارتش سوریه به زودی به آنان حمله خواهد کرد.

«ایاد برکات» که از سرکرده های معارض حاضر در جنوب سوریه است، گفت که این تروریستها سلاحهایی مانند موشک تاو پیشرفته دریافت کرده‌اند که بُردش به ۸ کیلومتر می‌رسد.

برکات با بیان اینکه این موشکها میتواند بالگردها را سرنگون کند، مدعی شد که گروههای معارض تروریست از نظر سلاح هیچ کمبودی ندارند.

وی همچنین اعلام کرد که در جنوب، غرب و شرق اتاق عملیات تشکیل داده‌اند که بخش اعظم گروههای معارض تروریستی در آن حضور دارند و تحت امر جبهه جنوب هستند که وابسته به ارتش آزاد است.

این تروریست سوری تأکید کرد که ارتش سوریه با مقاومت شدید تروریستها مواجه خواهد شد؛ گذشته از اینکه برخی از گروههای معارض آماده‌اند حملات معکوسی را آغاز کنند.

در همین راستا، پایگاه خبری «العاجل» سوریه اعلام کرد که ارتش سوریه مواضع تروریستها را در شهرکهای «بصر الحریر و الملیحه شرقیه و غربیه» هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی خود قرار داده است.

کما اینکه نیروهای سوری با موشک‌اندازهای خود تروریستها را در شهرک «ناحته» واقع در ریف درعا بمباران کردند.

حملات توپخانه‌ای ارتش سوریه به «الغازیه الغربیه، الغازیه الشرقیه، ام ولد و المسیفره» در ریف درعا نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.