اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جنگ جهانی تمام عیار در سواحل غربی یمن/ تکذیب خبر تسلط نیروهای شورشی بر فرودگاه الحدیده + آخرین نقشه میدانی

  • کد خبر : 15117
  • 27 خرداد 1397 - 19:09
جنگ جهانی تمام عیار در سواحل غربی یمن/ تکذیب خبر تسلط نیروهای شورشی بر فرودگاه الحدیده + آخرین نقشه میدانی

جنگ جهانی علیه مردم یمن فقط نظامی نیست و در ۴۸ ساعت گذشته یک جنگ رسانه‌ای بزرگ با هدف تخریب روحیه نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله و بر مبنای انتشار اخبار کذب به راه افتاده است. به گزارش اخبار جهادی،نیروهای شورشی تحت فرمان ائتلاف عربی (امارات و عربستان) در هفته های گذشته پس از […]

جنگ جهانی علیه مردم یمن فقط نظامی نیست و در ۴۸ ساعت گذشته یک جنگ رسانه‌ای بزرگ با هدف تخریب روحیه نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله و بر مبنای انتشار اخبار کذب به راه افتاده است.

به گزارش اخبار جهادی،نیروهای شورشی تحت فرمان ائتلاف عربی (امارات و عربستان) در هفته های گذشته پس از انجام دو مرحله عملیات در سواحل غربی یمن که منجر به اشغال برخی مناطق در نوار ساحلی استان الحدیده شد از جمعه شب مرحله سوم عملیات خود را برای اشغال فرودگاه الحدیده آغاز کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای نظامی آمریکا، رژیم صهیونیستی، فرانسه و انگلیس در مرحله سوم عملیات به نیروهای ائتلاف عربی در میدان نبرد اضافه شدند تا یک جنگ جهانی تمام عیار علیه مردم یمن در تاریخ ثبت شود؛ نیروهای ائتلاف غربی و صهیونیستی پیشتر در دو مرحله نخست عملیات نقش مستشاری ایفا می کردند.

جنگ جهانی علیه مردم یمن فقط نظامی نیست و در ۴۸ ساعت گذشته یک جنگ رسانه ای بزرگ با هدف تخریب روحیه نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله و بر مبنای انتشار اخبار کذب به راه افتاده است.

نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله که در ۴۸ ساعت گذشته شدیدترین درگیری های میدانی ۴ سال اخیر را در نوار ساحلی استان الحدیده تجربه کردند در جنگ رسانه ای هم به خوبی توانستند نقش آفرینی کنند.

روز گذشته رسانه های جبهه غربی – عربی – صهیونیستی بر روی خط خبری دروغ اشغال فرودگاه الحدیده موج دادند اما نیروهای یمنی با مانورهای رسانه ای در فرودگاه توانستند این جنگ روانی بزرگ را خنثی کنند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای شورشی با پشتیبانی جبهه غربی – عربی – صهیونیستی درصدد هستند در مرحله سوم عملیات خود را به فرودگاه الحدیده برسانند تا راه برای پیشروی به سمت مرکز استان (شهر الحدیده) باز شود تا به هدف خود که قطع ارتباط نیروهای یمنی با دنیای خارج است دست یابند.

نیروهای شورشی تحت فرمان اتئلاف در مرحله اول و دوم عملیات تلاش کردند خود را از مناطق جنوبی نوار ساحلی غرب یمن به شهر بندری الحدیده برسانند تا تنها راه ارتباط مردم یمن برای دریافت کمک های غذایی و دارویی مسدود شود که ناکام ماندند.

در مرحله سوم عملیات که از جمعه شب آغاز شده، نیروهای شورشی با پشتیبانی هوایی، دریایی و زمینی جبهه غربی – عربی – صهیونیستی موفق شدند در گام نخست شهرک راهبردی «الدریهمی» را در حومه جنوب شرق فرودگاه الحدیده به اشغال خود دربیاورند.

نیروهای شورشی و ائتلاف در ادامه این عملیات توانستند مناطق مهمی از جمله «وادی العقر، قضبه و میدان الحدیده (حومه جنوبی فرودگاه الحدیده) را هم تصرف کنند و یک گام دیگر به فرودگاه الحدیده نزدیک شوند.

در همین زمان بود که رسانه های حامی نیروهای شورشی و ائتلاف وارد میدان شدند و به صورت شتاب زده از تصرف فرودگاه الحدیده خبر دادند اما هیچ سندی برای اثبات ادعاهای خود نداشتند.

اما از صبح روز گذشته رزمندگان انصارالله و ارتش یمن ضد حملات خود را علیه نیروهای شورشی و ائتلاف آغاز کردند و با دفع حملات موفق شدند تلاش آنان را برای اشغال منطقه مهم «المنظر» ناکام بگذارند؛ این منطقه حدود یک کیلومتر با فرودگاه الحدیده فاصله دارد.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله دیروز  (جمعه) پس از چند ساعت درگیری سنگین توانستند پیشروی نیروهای شورشی و ائتلاف را متوقف کنند و آنان را در شهرک «الدریهمی» محاصره کردند.

از سویی دیگر، نیروهای یمنی با حملات سنگین موشکی موفق شدند ارتباط نیروهای شورشی را از شهرک «الفازه» با مناطق شمالی قطع و مسیر انتقال نیرو و تجهیزات را مسدود کنند؛ در حال حاضر شهرک «الفازه» از وجود نیروهای شورشی خالی شده است.

به گفته منابع میدانی، درگیری های سنگین در حومه جنوبی فرودگاه الحدیده، شهر طائف و الجاح همچنان در جریان است اما نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله مانع از پیشروی ها به سمت فرودگاه الحدیده شده اند.

براساس اطلاعات به دست آمده، در جریان ضد حملات سنگین نیروهای یمنی در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۴۰ تن از نیروهای شورشی به هلاکت رسیدند؛ حملات دقیق زمینی و موشکی نیروهای یمنی با کمک های پهپادها انجام شد و همین مسئله باعث غافلگیری جبهه غربی – عربی – صهیونیسی شده است.

۲۷ نفربر، خودروی زرهی و مجهز به دوشکا نیروهای شورشی در جریان درگیری های ۲۴ ساعت گذشته در حومه جنوبی فرودگاه الحدیده (میدان الحدیده) منهدم شد؛ نیروهای انصارالله و ارتش یمن در حملات غافلگیرانه توانستند ۴۵ تن از نیروهای شورشی را در حومه جنوبی فرودگاه الحدیده دستگیر کنند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله با وجود امکانات محدود تسلیحاتی، ساعتی قبل موفق به باز پس گیری شهرک «الدریهمی» شدند و حومه جنوبی فرودگاه الحدیده را به باتلاقی برای نیروهای شورشی و ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی تبدیل کرده اند.

در حال حاضر، نیروهای یمنی با متحمل کردن خسارت های سنگین و گرفتن تلفات قابل توجه، تحرکات نیروهای شورشی را در حومه جنوبی فرودگاه «الحدیده» فلج کرده اند؛ فاصله نیروهای شورشی و ائتلاف با فرودگاه الحدیده هزار و ۲۰۰ متر است.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.