اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تشکیل اتاق عملیات جدید در شرق استان ادلب با طعم شکست دوباره/ زور تروریست ها در غرب فرودگاه ابوظهور باز هم به نیروهای مقاومت نرسید + تصاویر و نقشه میدانی

  • کد خبر : 13832
  • 19 بهمن 1396 - 14:37

تروریست ها که در شرق ادلب، اتاق عملیات جدیدی تحت عنوان « دحر الغزاه» تشکیل داده اند، حملات خود را با اعزام چند خودروی انتحاری به سوی مواضع نیروهای جبهه مقاومت در حومه غربی فرودگاه ابوظهور آغاز کردند. به گزارش اخبار جهادی،دهها تن از عناصر تروریستی از عصر روز گذشته حملات سنگینی را از حومه […]

تروریست ها که در شرق ادلب، اتاق عملیات جدیدی تحت عنوان « دحر الغزاه» تشکیل داده اند، حملات خود را با اعزام چند خودروی انتحاری به سوی مواضع نیروهای جبهه مقاومت در حومه غربی فرودگاه ابوظهور آغاز کردند.

به گزارش اخبار جهادی،دهها تن از عناصر تروریستی از عصر روز گذشته حملات سنگینی را از حومه شرقی شهر راهبردی « سراقب»، علیه مواضع نیروهای جبهه مقاومت در شهرک های غربی فرودگاه نظامی ابوظهور ترتیب دادند.

تروریست ها که در شرق استان ادلب، اتاق عملیات جدیدی تحت عنوان « دحر الغزاه» تشکیل داده اند، حملات خود را با اعزام چند خودروی انتحاری به سوی مواضع نیروهای جبهه مقاومت در شهرک های حومه غربی فرودگاه ابوظهور آغاز کردند.

برای دیدن نقشه در اندازه اصلی بر روی آن کلیک کنید

شهرک های « اعجاز، سرجه و…» هدف نخست عناصر تروریستی بود اما نیروهای جبهه مقاومت مستقر در ایستگاه های دفاعی به خوبی توانستند تحرکات را تروریست ها را رصد و واکنش قاطع نشان دهند.

یک منبع میدانی از انهدام دو تانک تروریست ها در همان شروع درگیری ها خبر داد و گفت: نیروهای جبهه مقاومت با شلیک موشک های حراراتی توانستند این دو تانک را منهدم کنند.

انهدام تانک تیروریست‌ها توسط جبهه مقاومت

وی به کمین دقیق نیروهای مقاومت برای عناصر تروریستی اشاره کرد و گفت: در این عملیات دقیق، ۱۳ تن از عناصر تروریستی محاصره شده به هلاکت رسیدند و ۴ خودروی مجهز به دوشکای آنان منهدم شد.

این منبع میدانی افزود: پس از درگیری های سنگین چند ساعته در نهایت نیروهای جبهه مقاومت توانستند حملات را به طور کامل دفع و ۴۵ تن از عناصر تروریستی را کشته و زخمی کنند.

به هلاکت رسیدن تروریست ها توسط جبهه مقاومت

وی گفت: عناصر تروریستی درصدد بودند با اشغال شهرک های غربی فرودگاه نظامی ابوظهور، تمرکز نیروهای جبهه مقاومت را در شرق استان ادلب بر هم بزنند و پیشروی آنان را به سمت شهر « سراقب» متوقف کنند.

انهدام تانک تروریست‌ها با شلیک موشک‌های حراراتی

این منبع میدانی از ادامه ترور فرمانده هان ارشد میدانی گروه های تروریستی توسط افراد ناشناس خبر داد و گفت:  « ابو الجود» از مسئولان ارشد گروه تروریستی « هیات تحریر الشام»، جدیدترین مقامی به شمار می آید که در جنوب غرب استان حلب در نزدیکی روستای « الشیخ علی» ترور و به هلاکت رسید.

به گزارش اخبار جهادی، از شهرک « خلصه» در جنوب غرب استان حلب هم خبر می رسد، نیروهای جبهه مقاومت با آتش توپخانه و یگان موشکی، تجمع تروریست های جبهه النصره را هدف قرار دادند که منجر به هلاکت و زخمی شدن ۳۵ تن از آنان شد.

به هلاکت رسیدن نیروهای جبهه النصره توسط یگان موشکی جبهه مقاومت

 

انتهای پیام/

منبع:مشرق

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.