اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آزادی ۱۴ شهرک در جنوب شرق ادلب و جنوب غرب حلب ؛ نیروهای جبهه مقاومت به ۴کیلومتری فرودگاه ابوظهور رسیدند + نقشه میدانی

  • کد خبر : 13517
  • 20 دی 1396 - 18:15
آزادی ۱۴ شهرک در جنوب شرق ادلب و جنوب غرب حلب ؛ نیروهای جبهه مقاومت به ۴کیلومتری فرودگاه ابوظهور رسیدند + نقشه میدانی

در جریان پاکسازی این شهرک ها، حدود ۴۵ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند؛ با پاکسازی های صورت گرفته، نیروهای جبهه مقاومت توانستند خود را به ۴ کیلومتری فرودگاه ابوظهور برسانند. به گزارش اخبار جهادی، آخرین خبرها از تحولات میدانی جنوب شرق استان ادلب حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت از صبح امروز عملیات پیشروی به […]

در جریان پاکسازی این شهرک ها، حدود ۴۵ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند؛ با پاکسازی های صورت گرفته، نیروهای جبهه مقاومت توانستند خود را به ۴ کیلومتری فرودگاه ابوظهور برسانند.

به گزارش اخبار جهادی، آخرین خبرها از تحولات میدانی جنوب شرق استان ادلب حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت از صبح امروز عملیات پیشروی به سمت فرودگاه ابوظهور را از سه محور ادامه دادند و توانستند ضربات سنگینی را به عناصر تروریستی وارد کنند.

نیروهای جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی و پس از درگیری های سنگین ۴ ساعته موفق شدند با عقب راندن عناصر تروریستی، ۱۴ شهرک دیگر را در حومه فرودگاه ابوظهور (مهم ترین فرودگاه نظامی استان ادلب)   به کنترل خود در بیاورند.

«رسم النیاس، العزیزیه، جب الابیض، رئیفه، البیاعه صغیر، البیاعه کبیر، راس العین، البویدر، کوله البویدر، رسم الجحش، جبل الحص، ام طماخ، رسم الخشوف و رسم البرج»، ۱۴ شهرکی به شمار می آیند که در جریان عملیات امروز در  شرق استان ادلب و جنوب غرب استان حلب از اشغال تروریست ها خارج شدند.

در جریان پاکسازی این شهرک ها، حدود ۴۵ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند؛ با پاکسازی های صورت گرفته، نیروهای جبهه مقاومت توانستند خود را به ۴ کیلومتری فرودگاه ابوظهور برسانند.

در حال حاضر، نیروهای مقاومت درصدد هستند مواضع خود را در شهرک های آزاد شده تثبیت کنند و گروهی دیگر هم خود را عملیات پاکسازی شهرک های جنوبی و جنوب شرقی فرودگاه ابوظهور آماده می کنند.

در صورتی که شهرک های «بویطه، طلب، دبشیه» در این محور به کنترل نیروهای جبهه مقاومت درآیند، عناصر تروریستی در محورهای جنوب و جنوب شرق فرودگاه ابوظهور محاصره می شوند.

در جریان درگیری ها امروز ۹ تن از عناصر نخبه و سرکرده های میدانی گروه های تروریستی هم به هلاکت رسیدند؛ از محور غربی استان حلب هم خبر می رسد، نیروهای مقاومت در عملیاتی غافلگیرانه ارتفاعات «ابورویل و المقبره» را از اشغال عناصر تروریستی خارج کردند.

شروع عملیات در غرب استان حلب در مقطع فعلی نشان می دهد نیروهای جبهه مقاومت درصدد هستند تحولات میدانی را در شمال سوریه به نحو چشمگیری تغییر دهند.

(اخبار جهادی تا ساعاتی دیگر از اهمیت شروع عملیات در غرب استان حلب هم اطلاعات لازم را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. )

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.