اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

مرکز عملیات ارتش عربستان در «نجران» منهدم شد

  • کد خبر : 13592
  • 27 دی 1396 - 10:33
مرکز عملیات ارتش عربستان در «نجران» منهدم شد

یگان موشکی ارتش یمن، ساعاتی بعد از هدفگیری فرودگاه نجران، مرکز عملیات ارتش عربستان در جنوب این کشور را نیز هدف موشک قرار داد. به گزارش اخبار جهادی،ارتش یمن که شامگاه سه‌شنبه فرودگاه «نجران» در جنوب غربی عربستان را هدف موشک کوتاه‌بُرد «قاهر ام-۲» قرار داده بود، موشک جدیدی به جنوب عربستان شلیک کرد. شبکه […]

یگان موشکی ارتش یمن، ساعاتی بعد از هدفگیری فرودگاه نجران، مرکز عملیات ارتش عربستان در جنوب این کشور را نیز هدف موشک قرار داد.

به گزارش اخبار جهادی،ارتش یمن که شامگاه سه‌شنبه فرودگاه «نجران» در جنوب غربی عربستان را هدف موشک کوتاه‌بُرد «قاهر ام-۲» قرار داده بود، موشک جدیدی به جنوب عربستان شلیک کرد.

شبکه خبری «المسیره» نزدیک به جنبش «انصارالله» یمن، گزارش کرد که یگان موشکی ارتش این کشور بامداد امروز چهارشنبه یک فروند موشک میان‌بُرد «قاهر-ام-۲» به «مرکز عملیات ارتش سعودی» در گذرگاه مرزی «الخصراء» در منطقه نجران شلیک کرد.

یک منبع در یگان موشکی یمن، به شبکه المسیره اعلام کرد که «موشک قاهر ام-۲، مرکز عملیات ارتش عربستان در گذرگاه مرزی الخضراء در نجران را هدف گرفت و با دقت به هدف مد نظر اصابت کرد… این مرکز عملیات ارتش عربستان با این موشک بالستیک، منهدم شد».

پنج ساعت قبل از این موشک، ارتش یمن با موشک کوتاه‌برد دیگری فرودگاه جازان را هدف گرفته بود. یمنی‌ها می‌گویند، ساکنان محلی در منطقه جازان پژواک انفجار حاصل از اصابت موشک به فرودگاه جازان را شنیده‌اند.

با احتساب دو موشک شامگاه سه‌شنبه و بامداد امروز چهارشنبه، شمار موشک‌هایی که ارتش یمن به سوی اهداف سعودی در خاک عربستان شلیک کرده در سال جاری میلادی به چهار فروند می‌رسد. پنجم ژانویه پادگان «قوه الواجب» ارتش عربستان در نجران هدف موشک کوتاه‌بُرد و یازدهم ژانویه اردوگاه نیروهای ویژه عربستان در نجران هدف موشک قاهر ام-۲ قرار گرفته بود.

حملات موشکی ارتش یمن در واکنش به حملات عربستان که از فروردین سال ۱۳۹۴ آغاز شده و بی‌وقفه ادامه یافته و بیش از ده هزار کشته بر جای گذاشته، از ابتدای سال ۲۰۱۸ (۱۵ روز) افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

انتهای پیام/

منبع:فارس

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.