اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۱۵ روز درگیری با هسته‌های خاموش داعش در عراق به روایت آمار/ دستگیری ۱۷۸ تروریست و انهدام ۴۷ انبار سلاح در استان‌های شمالی + نقشه میدانی

  • کد خبر : 14774
  • 05 خرداد 1397 - 11:42
۱۵ روز درگیری با هسته‌های خاموش داعش در عراق به روایت آمار/ دستگیری ۱۷۸ تروریست و انهدام ۴۷ انبار سلاح در استان‌های شمالی + نقشه میدانی

هسته های خاموش گروه تروریستی داعش اگر چه در ماه های گذشته ضربات سنگینی را متحمل شدند اما در دو هفته گذشته عملیات مختلفی را علیه مردم و نیروهای امنیتی عراق انجام دادند. به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از عراق حاکیست، عملیات نیروهای ارتش، پلیس فدرال و بسیج مردمی علیه هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف همچنان […]

هسته های خاموش گروه تروریستی داعش اگر چه در ماه های گذشته ضربات سنگینی را متحمل شدند اما در دو هفته گذشته عملیات مختلفی را علیه مردم و نیروهای امنیتی عراق انجام دادند.

به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از عراق حاکیست، عملیات نیروهای ارتش، پلیس فدرال و بسیج مردمی علیه هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف همچنان ادامه دارد.

نیروهای عراقی در جریان جست وجوی خانه به خانه و درگیری های ۱۵ روز گذشته در استان های مختلف (کرکوک، الانبار، صلاح الدین و نینوا) موفق شدند ۱۳۳ تن از عناصر تروریستی داعش را به هلاکت برسانند.

در عملیات های نیروهای ارتش، بسیج مردمی و پلیس فدرال نزدیک به ۱۷۵ تن دیگر از عناصر تروریستی داعش در استان های شمالی دستگیر شدند که نام «ابراهیم نایف حمید» سرکرده سرشناس داعش هم در لیست دیده می شود.

یک منبع میدانی  خبر دستگیری این سرکرده سرشناس داعش را تایید کرد و افزود: «ابراهیم نایف حمید» در یک عملیات پیچیده در منطقه الشرقاط (شمال استان صلاح الدین) توسط نیروهای عراقی بازداشت شد.

نیروهای عراقی در جریان عملیات های خود در ۱۵ روز گذشته هم توانستند ۲۰ حمله غافلگیرانه تروریست های داعش را به مراکز مهم عمومی، اقتصادی و دولتی را ناکام بگذارند و خنثی کنند.

به گزارش اخبار جهادی، کشف ۴۵ انبار سلاح هم در مناطق مختلف دستاور دیگر نیروهای عراقی در ۱۵ روز گذشته به شمار می آید که ضربه سختی به پیکیره تروریست های داعش محسوب می شود.

براساس اعلام منابع میدانی نیروهای ارتش و بسیج مردمی در روزهای گذشته دو انبار سلاح و ۶ تونل عناصر تروریستی داعش را هم در رشته کوه های مکحول (منطقه الفتحه) شناسایی و منهدم کردند.

نیروهای عراقی در جریان یک عملیات پیچیده هم توانستند چند تله انفجاری را در مخازن اصلی آب شهر موصل شناسایی و خنثی کنند تا تلاش تروریست ها برای وارد کردن خسارت به مردم دوباره با شکست روبه رو شود.

هسته های خاموش گروه تروریستی داعش اگر چه در ماه های گذشته ضربات سنگینی را متحمل شدند اما در دو هفته گذشته عملیات مختلفی را علیه مردم و نیروهای امنیتی عراق انجام دادند.

یک منبع میدانی به جزئیات جنایت های هسته های خاموش داعش در دو هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در جریان حملات تروریست های داعش، ۵۷ تن از شهروندان عراقی و ۷۸ تن از نیروهای عراقی به شهادت رسیدند.

نقشه میدانی عراق
برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

وی با بیان این که ۹۸ تن دیگر از نیروهای عراقی در جریان حملات هسته‌های خاموش داعش زخمی شدند، افزود: تروریست های داعش در جریان حملات خود، ۵ تن از کارمندان وزارت کشور عراق را هم در شهر موصل شهید و زخمی کردند.

به گزارش اخبار جهادی، تروریست های داعش در جریان انتخابات پارلمانی عراق هم عملیات های مختلفی را برای حمله به مراکز اخذ رآی انجام دادند اما با هوشیاری نیروهای عراقی خسارت های آنان به حداقل کاهش یافت و در مجموع این تحرکات تاثیری در انتخابات برجای نگذاشت.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.