اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حملات سنگین داعش در استان دیاله عراق ناکام ماند/آغاز عملیات پاکسازی جنوب «طوزخورماتو» از لوث وجود تروریست‌های پرچم سفید + تصاویر و نقشه میدانی

  • کد خبر : 14215
  • 12 فروردین 1397 - 10:36
حملات سنگین داعش در استان دیاله عراق ناکام ماند/آغاز عملیات پاکسازی جنوب «طوزخورماتو» از لوث وجود تروریست‌های پرچم سفید + تصاویر و نقشه میدانی

نیروهای عراقی در گام نخست توانستند وارد روستای « تل شرف» در جنوب منطقه «طوزخورماتو» شوند؛ عملیات برای پاکسازی این روستا همچنان ادامه دارد. به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از عراق حاکیست، شماری از هسته های خاموش گروه تروریستی داعش از عصر روز گذشته، حملات گسترده و وسیعی را علیه مواضع نیروهای تیپ ۱۱۰ بسیج […]

نیروهای عراقی در گام نخست توانستند وارد روستای « تل شرف» در جنوب منطقه «طوزخورماتو» شوند؛ عملیات برای پاکسازی این روستا همچنان ادامه دارد.

به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از عراق حاکیست، شماری از هسته های خاموش گروه تروریستی داعش از عصر روز گذشته، حملات گسترده و وسیعی را علیه مواضع نیروهای تیپ ۱۱۰ بسیج مردمی در استان دیاله انجام دادند.

در  عملیات عناصر تروریستی داعش، مواضع نیروهای بسیج مردمی در منطقه « الحفایر» در شهر « السعدیه» هدف قرار گرفته شد اما نیروهای عراقی توانستند در کمترین زمان ممکن تروریست ها را در این محور زمین گیر کنند.

در جریان درگیری های شب گذشته، نیروهای بسیج مردمی با کشته و زخمی کردن ۱۵ تن از عناصر تروریستی موفق شدند حملات را در این محور دفع کنند؛ سایر تروریست ها هم پس از متحمل شدن ضربات سنگین از منطقه متواری شدند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: هسته های خاموش داعش در این حملات درصدد بودند با اشغال مواضع نیروهای بسیج مردمی، امنیت مناطق مرزی دیاله را برهم بزنند که در نهایت ناکام ماندند.

از محور شرقی استان دیاله هم خبر می رسد، گروهی از عناصر تروریستی داعش حملات سنگینی را برای اشغال منطقه حمرین انجام دادند اما نیروهای تیپ ۲۴ بسیج مردمی به سرعت تحرکات تروریست ها را در این محور رصد کردند.

نیروهای تیپ ۲۴ بسیج مردمی پس از درگیری ها سنگین توانستند عناصر تروریستی را در این محور عقب برانند؛ تروریست ها درصدد بودند با نفوذ به منطقه، برج های انرژی برق را منهدم کنند.

به گزارش اخبار جهادی، شهر السعدیه از توابع منطقه « الخانقین» محسوب می شود که از شمال به شهر « جلولاء و از جنوب به دریاچه « حمرین» متصل می شود؛ شهر السعدیه در نزدیکی مرز ایران واقع شده و هسته های خاموش داعش حضور چشمگیری در این شهر دارند.

نیروهای ویژه تیپ ۱۱۰ بسیج مردمی پس از دفع حملات تروریست ها، عملیاتی را در مناطق « السعدیه، وادی الجنت، نفظ خانه و الندا» در شرق و شمال شرق استان دیاله انجام دادند و خسارت های سنگینی را به تروریست های داعش وارد آوردند.

از شرق استان صلاح الدین هم خبر می رسد، نیروهای سپاه بدر، واکنش سریع ارتش و پلیس فدرال از صبح امروز عملیات جدیدی را با پشتیبانی نیروهای هوایی در جنوب منطقه « طوزخورماتو» برای کشف هسته های خاموش گروه تروریستی پرچم سفیدها آغاز کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای عراقی در گام نخست توانستند وارد روستای « تل شرف» در جنوب منطقه «طوزخورماتو» شوند؛ عملیات برای پاکسازی این روستا همچنان ادامه دارد.

همزمان عملیات یگان های مهندسی برای خنثی سازی مناطق آلوده روستا از تله های انفجاری کار گذاشته شده در جریان است؛ گروهی دیگر از نیروهای یگان مهندسی هم عملیات برداشت خاکریزها و ایستگاه های دفاعی ایجاد شده توسط تروریست ها را در دستور کار قرار داده اند.

نیروهای عراقی در جریان عملیات در نزدیکی رشته کوه های « بتیرا» موفق شدند چند تونل تروریست های داعش را کشف و منهدم کنند؛ رشته کوه های « بتیرا» در جنوب منطقه « طوزخورماتو» واقع شده اند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای عراقی همچنین توانستند امنیت را به روستای « المالحه» در جنوب منطقه « طوزخورماتو» بازگردانند؛ شمار زیادی از عناصر تروریستی موسوم به پرچم سفیدها ( عناصر تجزیه طلب، داعشی و بعثی) در ارتفاعات و مناطق کوهستانی جنوب « طوزخورماتو» حضور دارند.

منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.