اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ارتش سوریه در یک قدمی پاکسازی شرق دمشق

  • کد خبر : 13929
  • 05 اسفند 1396 - 13:03
ارتش سوریه در یک قدمی پاکسازی شرق دمشق

ارتش سوریه با ریختن برگه هایی بر فراز غوطه شرقی ریف دمشق از غیرنظامیان خواست برای نجات جان خود و خانواده هایشان از این منطقه خارج شوند. ارتش  سوریه با ریختن برگه هایی بر فراز غوطه شرقی دمشق از غیرنظامیان خواست برای نجات جان خود و خانواده هایشان از این منطقه خارج شوند. بنابر این گزارش،در این اعلامیه […]

ارتش سوریه با ریختن برگه هایی بر فراز غوطه شرقی ریف دمشق از غیرنظامیان خواست برای نجات جان خود و خانواده هایشان از این منطقه خارج شوند.

ارتش  سوریه با ریختن برگه هایی بر فراز غوطه شرقی دمشق از غیرنظامیان خواست برای نجات جان خود و خانواده هایشان از این منطقه خارج شوند. بنابر این گزارش،در این اعلامیه ها از غیرنظامیان خواستند که جان خود را نجات داده و با تروریست ها همکاری نکنند. در این برگه ها از اهالی غوطه شرقی خواسته شده که برای در امان ماندن از درگیری‌هایارتش سوریه با تروریست‌ها از این منطقه خارج شوند.

نمونه ای از اعلامیه‌های توزیع شده در شرق دمشق

در این اطلاعیه ها آمده است: برادران ساکن غوطه شرقی این منطقه توسط ارتش به طور کامل محاصره شده است، همه از این جنگ که برای ملت سوریه غیر از ویرانی و کشتار دستاوردی نداشته خسته شده اند. تاکنون هزاران کودک، مادر، پدر، برادر و خواهر یا توسط تروریست ها کشته شده اند و یا در اردوگاه ها و پناهگاه ها زندگی می کنند.

نمونه ای از اعلامیه‌های توزیع شده در شرق دمشق

ارتش سوریه افزود: ما از شما می خواهیم برای نجات جان خود با تروریست ها همکاری نکنید و از غوطه خارج شوید و ما امنیت، اسکان، غذا و خدمات پزشکی و بازگشت به منازل پس از نابودی تروریست ها را برای شما تضمین می کنیم. فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در این اطلاعیه ها از ساکنان غوطه شرقی خواسته است درهنگام خروج از گذرگاه های امن سلاح همراه نداشته باشند.

این اعلامیه ها حاوی شیوه های خروج امن از غوطه شرقی ریف دمشق است. ارتش سوریه و نیروهای همپیمان از چهار روز قبل عملیاتی را به درخواست مردم برای سرکوب بزرگترین تجمع تروریست های مستقر در غوطه شرقی آغاز کردند.

منبع:اعلام الحربی

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.