اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

قلع و قمع گروه‌های تروریستی در شاهراه ارتباطی جنوب غرب سوریه/ فرار هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی از آسمان قنیطره + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 13888
  • 28 بهمن 1396 - 18:16
قلع و قمع گروه‌های تروریستی در شاهراه ارتباطی جنوب غرب سوریه/ فرار هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی از آسمان قنیطره + نقشه میدانی و تصاویر

همزمان با شکست های متوالی و تلاش های ناکام تروریست ها برای شروع عملیات در حومه شهرک راهبردی «الحضر»، هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی هم برای کمک به تروریست ها وارد عمل شده اند. به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از استان قنیطره سوریه حاکیست، با افزایش تحرکات گروه های تروریستی در حومه شاهراه ارتباطی «الحضر»، عملیات های شناسایی نیروهای ارتش […]

همزمان با شکست های متوالی و تلاش های ناکام تروریست ها برای شروع عملیات در حومه شهرک راهبردی «الحضر»، هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی هم برای کمک به تروریست ها وارد عمل شده اند.

به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از استان قنیطره سوریه حاکیست، با افزایش تحرکات گروه های تروریستی در حومه شاهراه ارتباطی «الحضر»، عملیات های شناسایی نیروهای ارتش و دفاع ملی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

نیروهای سوری در جدیدترین رصد میدانی در حومه جنوبی شهرک بسیار مهم «الحضر» توانستند چند گروه از تروریست های جبهه النصره را در ارتفاع «الحمریه» و شهرک های «حرش طرنجه و طرنجه» شناسایی کنند.

نیروهای ارتش سوریه پس از این عملیات دقیق شناسایی، با آتش توپخانه عناصر تروریستی را در محورهای مورد اشاره هدف قرار دادند؛ در نتیجه این حملات ۳۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و چند خودروی نظامی و انبار سلاح آنان منهدم شد.

یگان های نیروهای سوری مستقر در شهرک های «بعث، صمدانیه شرقی» و ارتفاع «کروم» هم توانستند تحرکات عناصر تروریستی را در شهرک های «الحمیدیه، الصمدانیه غربی، العجرف و حومه «باطنه» رصد کنند و با حملات توپخانه ای خسارت های سنگینی را به آنان وارد کنند.

از سویی دیگر، گروهی از عناصر تروریستی در مناطق تحت اشغال در نزدیکی مرز جولان اشغالی، حملات گسترده ای را علیه مواضع نیروهای سوری در حومه منطقه «الدوحه» انجام دادند که با واکنش نیروهای تیپ «نسور القنیطره» حملات در این محور به طور کامل دفع شد.

درگیری ها میان نیروهای تیپ «نسور القنیطره» و عناصر تروریستی در حومه منطقه «الودحه» بیش از ۲ ساعت ادامه داشت و در نهایت عناصر تروریستی با تلفات ۲۵ نفری مجبور به عقب نشینی شدند. در این درگیری ها یکی از نیروهای سوری به نام «سعید المتوالی» به شهادت رسید و شمار دیگر زخمی شدند.

همزمان با شکست های متوالی و تلاش های ناکام تروریست ها برای شروع عملیات در حومه شهرک راهبردی «الحضر»، هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی هم برای کمک به تروریست ها وارد عمل شده اند.

براساس اطلاعات به دست آمده، در روزهای گذشته، هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی با هدف کسب اطلاعات میدانی وارد آسمان استان قنیطره شدند که با واکنش پدافند هوایی ارتش سوریه روبه رو شدند.

یک منبع میدانی از آمادگی کامل نیروهای ارتش سوریه در استان قنیطره خبر داد و گفت: پدافند هوایی با شلیک چند موشک، هواپیماهای جاسوسی صهیونیست ها را به سمت جولان اشغالی فراری داد.

به گزارش اخبار جهادی، گروه های تروریستی (با کمک صهیونیست ها) در تلاش هستند درگیری ها را در استان قنیطره شعله ور کنند و شهرک «الحضر» که یک شاهراه ارتباطی به شمار می آید را به اشغال خود در بیاورند تا کمربند امنیتی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی مستحکم تر شود؛ شهرک «الحضر»، نقطه اتصال مرزهای مشترک با لبنان، جولان، قنیطره، درعا و جنوب غرب استان دمشق است.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.