اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تحولات یمن| تامین امنیت چند موضع راهبردی در ساحل غربی/ شکار مزدوران سعودی توسط تک تیراندازان یمنی

  • کد خبر : 15207
  • 31 خرداد 1397 - 11:38
تحولات یمن| تامین امنیت چند موضع راهبردی در ساحل غربی/ شکار مزدوران سعودی توسط تک تیراندازان یمنی

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امنیت چند موضع راهبردی در جبهه ساحل غربی را تامین کرده و شماری از مزدوران سعودی را در عملیات تک تیراندازی خود به هلاکت رساندند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در عملیاتی نظامی امنیت چند موضع راهبردی […]

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امنیت چند موضع راهبردی در جبهه ساحل غربی را تامین کرده و شماری از مزدوران سعودی را در عملیات تک تیراندازی خود به هلاکت رساندند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در عملیاتی نظامی امنیت چند موضع راهبردی را در ساحل غربی تامین کردند.

یک منبع نظامی گفت: امنیت روستای المشیخی بین دو منطقه المجیلس و الجاح در جبهه ساحل غربی تامین شد.

وی افزود: در جریان این عملیات دهها نفر از متجاوزان و مزدوران کشته و زخمی شدند و یک خودروی آنها منهدم و مقادیری سلاح به غنیمت گرفته شد.

در همین حال، یک منبع نظامی به خبرگزاری دولتی یمن (سبا) از کشته شدن یک فرمانده ارتش مزدوران سعودی به نام سرتیپ دوم حسین البوخمی به همراه شماری از همراهانش در عملیات اطلاعاتی در جریان تردد در ساحل غربی خبر داد.

وی افزود: ابوخمی از عاملان شکنجه چند تن از اسرای ارتش و کمیته های مردمی یمن بود.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین در عملیات ویژه و گلوله باران توپخانه‌ای و موشکی در ساخل غربی یمن ده‌ها مزدور سعودی را کشته و پنج خودروی نظامی آنها را منهدم کردند.

یک منبع نظامی گفت: این عملیات در منطقه الجبیله در جنوب بخش التحیتا انجام شد.

کشته شدن مزدوران سعودی توسط تک تیراندازان

شمار زیادی از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به یمن در طول ۲۴ ساعت اخیر در جبهه های داخلی یمن هدف واحد تک تیرانداز ارتش و کمیته‌های مردمی قرار گرفته و کشته شدند.

یک منبع در واحد تک تیرانداز ارتش و کمیته های مردمی گفت که بیش از ۱۸ مزدور در عملیات تک تیراندازی کشته و زخمی شدند.

روز سه شنبه نیز بیش از ۳۰ مزدور در عملیات تک تیراندازی در جبهه‌های داخلی و مرزی یمن کشته شده بودند.

خنثی سازی پیشروی مزدوران در عسیر

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی در منطقه عسیر مقابله کرده و خسارت زیادی به آنها وارد کردند.

یک منبع نظامی گفت: مزدوران سعودی قصد پیشروی در غرب ناحیه مجازه در عسیر را داشتند.

در همین حال، منطقه “کیلو ۱۶” در استان الحدیده یمن شاهد حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.