اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کرکوک، ۳۵ روز پس از عملیات نیروهای عراقی برای شناسایی هسته های خاموش داعش/ هلاکت ۶۸ تروریست در مناطق مرزی استان های الانبار و نینوا + تصاویر و نقشه میدانی

  • کد خبر : 14243
  • 15 فروردین 1397 - 11:18
کرکوک، ۳۵ روز پس از عملیات نیروهای عراقی برای شناسایی هسته های خاموش داعش/ هلاکت ۶۸ تروریست در مناطق مرزی استان های الانبار و نینوا + تصاویر و نقشه میدانی

عملیات نیروهای ارتش، بسیج مردمی و پلیس فدرال عراق در استان کرکوک برای شناسایی هسته های خاموش گروه تروریستی داعش وارد سی و پنجمین روز شده است. به گزارش اخبار جهادی،عملیات نیروهای ارتش، بسیج مردمی و پلیس فدرال عراق در استان کرکوکبرای شناسایی هسته های خاموش گروه تروریستی داعش وارد سی و پنجمین روز شده است. در جریان این عملیات […]

عملیات نیروهای ارتش، بسیج مردمی و پلیس فدرال عراق در استان کرکوک برای شناسایی هسته های خاموش گروه تروریستی داعش وارد سی و پنجمین روز شده است.

به گزارش اخبار جهادی،عملیات نیروهای ارتش، بسیج مردمی و پلیس فدرال عراق در استان کرکوکبرای شناسایی هسته های خاموش گروه تروریستی داعش وارد سی و پنجمین روز شده است.

در جریان این عملیات در شهرهای کرکوک، الحویجه، الریاض و الرشاد تاکنون ۸۶ تن از عناصر تروریستی داعش به هلاکت رسیدند و دهها کارگاه ساخت مواد منفجره، شبکه تونلی کشف شده است.

نیروهای عراقی در جریان ۱۸ مرحله عملیات علیه عناصر تروریستی موفق شدند دهها انبار سلاح را در مناطق آلوده کشف و ضبط کنند؛ در این انبارها مقادیر زیادی از خمپاره، تله انفجاری، کمربند انتحاری و تفنگ کلاشینکف شناسایی شد.

در جریان عملیات نیروهای عراقی، امنیت روستاهای « العاقولیه , العزیزیه , سرود , تل النور , الحلوات , بیر مهدی , منطقه الدب الکبیر , تل اقصاد , خربه عزیز , وادی ام الخناجر , طویربه , وادی خفه , الزاب , الجراد , هور السفن , مجمع کردستان , مجمع الشهید , جواله السفلی , الدکمات , الحسینیه» تامین شد.

به گزارش اخبار جهادی، عملیات نیروهای بسیج مردمی، ارتش و پلیس فدرال عراق در مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر در استان کرکوک انجام شد و ۲۱ تن از سرکرده های عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

عملیات نیروهای مرزبانی عراق با کمک نیروهای بسیج مردمی در حدفاصل مناطق مرزی در استان های نینوا و الانبار برای شناسایی عناصر خاموش داعش ادامه دارد؛ در جریان این عملیات ۶۸ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

در ۴۸ ساعت گذشته، نیروهای عراقی موفق شدند ۱۵ خودروی نظامی پیکاپ، حمل سلاح و مجهز به دوشکای تروریست ها را منهدم کنند و مقادیر زیادی سلاح هم در این محور به غنیمت بگیرند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای عراقی عملیات خود را در مساحت ۶۰۷ کیلومتری و مناطق مشترک مرزی استان های دیرالزور و حمص سوریه متمرکز کردند؛ این عملیات با پشتیبانی جنگنده های عراقی انجام شد.

یک منبع میدانی علام کرد: نیروهای آمریکایی در پایگاه التنف در جنوب شرق استان حمص سوریه و مناطق هم مرز استان الانبار تحرکاتی مشکوکی دارند و به نظر می رسد در حال طراحی سناریویی برای نفوذ دوباره داعش در عراق هستند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای عراقی عملیاتی را هم برای کشف هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در مرکز استان الانبار از حدفاصل منطقه الرطبه تا گذرگاه « طریبیل» انجام دادند و توانستند دهها تله انفجاری را خنثی و چند پایگاه تروریست ها را منهدم و امنیت را در مساحت ۷۲۰ کیلومتری برقرار کنند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.