اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اعلام موجودیت گروه تروریستی جدید در عراق/ پس از محو داعش، «پرچم سفیدها» وارد میدان شدند + تصاویر و نقشه میدانی

  • کد خبر : 13750
  • 09 بهمن 1396 - 8:01
اعلام موجودیت گروه تروریستی جدید در عراق/ پس از محو داعش، «پرچم سفیدها» وارد میدان شدند + تصاویر و نقشه میدانی

در دو ماه گذشته این گروه تروریستی با شلیک خمپاره، بخش‌هایی از مناطق روستایی حومه منطقه «طوزخورماتو» را هدف قرار داد که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان عراقی شده است. به گزارش اخبار جهادی،پس از ۳ سال نبرد سنگین و پایان کار گروه تروریسی داعش در عراق، حالا صداهایی از کوه های کرکوک و اربیل شنیده می […]

در دو ماه گذشته این گروه تروریستی با شلیک خمپاره، بخش‌هایی از مناطق روستایی حومه منطقه «طوزخورماتو» را هدف قرار داد که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان عراقی شده است.

به گزارش اخبار جهادی،پس از ۳ سال نبرد سنگین و پایان کار گروه تروریسی داعش در عراق، حالا صداهایی از کوه های کرکوک و اربیل شنیده می شود که باز هم برای ملت عراق رجز خوانی می‌کند و  بوی خون و جنایت می دهد.

به نام «پرچم سفیدها» در عراق معروف شده اند و ترسی ندارند که خود را سفیانی معرفی کرده اند؛ به عربی «رایات البیضا» خوانده می‌شوند و حالا پس از شکست گروه تروریستی داعش برای نیروهای جبهه مقاومت عراق خط و نشان می‌کشند.

در کوه های «داقوق» در حد فاصل کرکوک و اربیل اعلام موجودیت کرده اند؛ براساس اعلام منابع میدانی این گروه تروریستی جدید حداقل هزار و ۳۰۰ نفر نیرو دارد که بیشتر از عناصر تروریستی شکست خورده و فراری از عراق و سوریه تشکیل شده است.

نقشه میدانی استان صلاح الدین

در این گروه تروریستی فقط عناصر سابق داعش و جبهه النصره حضور ندارند و گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب کرد از جمله «پژاک، حزب کارگران و…» که تحت حمایت جریان بارزانیهستند هم دیده می شوند.

فرماندهی اجماع سرکرده های گروه های تروریستی شکست خورده و عناصر فراری آنان که حالا تحت عنوان «پرچم سفیدها» در عراق گرد هم آمده اند را شخصی به نام  «المنصوری» یدک می‌کشد که پیشتر خود یک فرمانده میدانی بوده است.

گروه تروریستی تحت فرمان «المنصوری» به تجهیزات سبک و سنگین نظامی مجهز است و از تمام عناصر تکفیری شکست خورده خواسته که برای انتقام از نیروهای بسیج مردمی به پرچم سفیدها ملحق شوند.

پرچم سفیدها در عراق اعلام موجودیت کردند

یک منبع میدانی  از آمادگی نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق برای مقابله با این گروه تروریستی خبر داد و گفت: نیروهای عراقی تروریست های جنایت کار داعش را از نقشه عراق محو کردند و به تروریست های اجاره ای جدید هم اجازه خودنمایی نمی‌دهد.

وی با بیان این که نیروهای عراقی به شدت با گروه تروریستی موسوم به «پرچم سفیدها» مقابله خواهند کرد و واکنش قاطع نشان می دهند، افزود: براساس اطلاعات به دست آمده، تعدادی از عناصر تروریستی موسوم به پرچم سفیدها در ارتفاعات حومه منطقه «طوزخورماتو» حضور دارند.

به گزارش اخبار جهادی، در دو ماه گذشته این گروه تروریستی با شلیک خمپاره، بخش هایی از مناطق روستایی حومه منطقه «طوزخورماتو» را هدف قرار داد که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان عراقی شده است.

در حال حاضر، نیروهای بسیج مردمی در روستاهای که احتمال حمله گروه تروریستی «پرچم سفیدها» به آنان وجود دارد، مستقر شده اند تا از هرگونه جنایت علیه شهروندان بی گناه عراقی جلوگیری کنند تا جنایت های تلخ داعش در سال ۲۰۱۴ تکرار نشود.

نقشه شمال کشور عراق

در روزهای گذشته، نیروهای بسیج مردمی گروهی از تروریست های موسوم به پرچم سفیدها را رصد کردند و در عملیات های دقیق با آتش توپخانه هدف قرار دادند. در این حملات خسارت زیادی به تروریست ها وارد آمد اما آماری از  تلفات آنان وجود ندارد.

گروه تروریستی موسوم به «پرچم سفیدها» در حال حاضر نقش یک کمربند امنیتی را برای جریان بارزانی ایفا می کنند اما با شروع عملیات نیروهای عراقی در حومه منطقه «طوزخورماتو» اجازه خودنمایی به این گروه تروریستی داده نمی شود.

به گزارش اخبار جهادی، گروه تروریستی موسوم به پرچم سفیدها تمرکز خود را بر ایجاد تفرقه و درگیری های مذهبی معطوف کرده و در همین راستا تلاش می کند برخی مناطق را به اشغال خود درآورد اما به سد محکم نیروهای بسیج مردمی در حومه منطقه طوزخورماتو برخورد کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. علائم ظهور آقا یکی یکی دارن ظاهر میشن
    اللهم عجل لولیک الفرج

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.