اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

چه کسی قبول می‌کند که رژیم صهیونیستی پشت ترور دانشمندان هسته‌ای ما نباشد/ مدارکی داریم که نشان می‌دهد آمریکا در حال انتقال داعش به افغانستان است

  • کد خبر : 14580
  • 16 اردیبهشت 1397 - 14:32
چه کسی قبول می‌کند که رژیم صهیونیستی پشت ترور دانشمندان هسته‌ای ما نباشد/ مدارکی داریم که نشان می‌دهد آمریکا در حال انتقال داعش به افغانستان است

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا گفت: مقامات آمریکایی خودشان به ایجاد داعش اذعان داشتند و ما امروز مدارکی داریم که آنها در حال انتقال داعش به افغانستان هستند. به گزارش اخبار جهادی،سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور فرمانده‌ معظم کل‌‌ قوا صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه حفاظت […]

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا گفت: مقامات آمریکایی خودشان به ایجاد داعش اذعان داشتند و ما امروز مدارکی داریم که آنها در حال انتقال داعش به افغانستان هستند.

به گزارش اخبار جهادی،سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور فرمانده‌ معظم کل‌‌ قوا صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه حفاظت انصارالمهدی طی سخنانی اظهار کرد: اوایل پیروزی انقلاب ما از حیله دشمنان غفلت کردیم. اعتقاد من این است که دشمنان ما عواملی همچون گودرزی رئیس گروهک فرقان را برای ترور شخصیت‌های انقلاب اجیر کردند و  اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی هم مؤید این موضوع است.

وی افزود: چه کسی قبول می‌کند که رژیم صهیونیستی پشت سر ترور دانشمندان هسته‌ای ما نباشد، ضمن اینکه شیوه ترور این دانشمندان و بمب‌های به کار رفته در ترور این شهدا، کاری بسیار حرفه‌ای بوده است.

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه سپاه حفاظت انصار‌‌المهدی طی سال‌های پس از تاسیس آن اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است، تصریح کرد: این سپاه، فعالیت‌های ارزنده‌ای در جهت حفاظت از شخصیت‌ها و اماکن حساس و حیاتی نظام انجام داده، پس از اینکه مسئولیت حفاظت از دانشمندان هسته‌ای به سپاه واگذار شد دشمن تا امروز نتوانسته، هیچ دانشمندی را ترور کند.

صفوی ادامه داد: کار حفاظت از شخصیت‌ها کاری تخصصی و پیچیده است که احتیاج به هوشمندی و نبوغ و شجاعت دارد که سپاه انصارالمهدی پرونده درخشانی در این موضوع بر جای گذاشته است.

وی با با اشاره اینکه سرمایه‌های انسانی یک کشور از ارکان قدرت ملی آن هستند، تصریح کرد: حفاظت از شخصیت‌ها کار مهمی است که هر حکومتی برای حفظ منافع ملی‌اش به آن احتیاج دارد.

دستیار و مشاور فرمانده‌ کل‌ قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی‌های جمهوری اسلامی در منطقه و شکست‌های پی‌درپی آمریکا گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب روحیه مقاومت و ایستادگی در ملت‌های منطقه وجود نداشت. پس از آن همه ملت‌های منطقه به این نتیجه رسیدند که مسیر ملت ایران مسیر دستیابی به استقلال و آزادی است.

وی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران تجربه به دست آمده در دفاع مقدس را برای مقابله با تروریست‌های تکفیری در اختیار ملت‌های عراق و سوریه قرار داد و به همین جهت آنها توانستند در مقابل تکفیری‌ها مقاومت کنند.

صفوی ادامه داد: امروز سعودی‌ها سه سال است که مردم مظلوم یمن را محاصره کردند و مجامع بین‌المللی هم در مقابل این جنایت آنها سکوت کرده‌اند. پیروزی‌هایی که در سایه فرهنگ جهاد و مقاومت و حفاظت از منافع ملی حاصل شده است، ملت ما را مقتدر کرده و ما امروز با اقتدار کشورمان را مدیریت می‌کنیم.

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی از بین رفتنی نیست، تاکید کرد: جمهوری اسلامی علاوه بر تامین امنیت خود، امنیت غرب آسیا را نیز تامین کرده است؛ این آمریکاست که منطقه را به آتش کشیده و حضور آنها در منطقه موجب ناامنی است.

وی تصریح کرد: مقامات آمریکایی خودشان به ایجاد داعش اذعان داشتند و ما امروز مدارکی داریم که آنها در حال انتقال داعش به افغانستان هستند. اگر امروز ترامپ مسائلی را درباره برجام بیان می‌کند به خاطر شکست‌هایی است که از ایران در منطقه خورده است.

صفوی با بیان اینکه ملت ایران شکست ناپذیر است، عنوان کرد: آمریکایی‌ها مجبور به ترک سوریه و عقب‌نشینی از غرب آسیا هستند و نمی‌توانند با ملت بزرگ ایران دست و پنجه نرم کنند.

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا در پایان با اشاره به انتشار اسنادی از سوی اندیشکده‌های آمریکایی،گفت: براساس پیش‌بینی آمریکایی‌ها در سال ۲۰۳۰ رژیم آل‌سعود وجود نخواهد داشت و ایران قدرت اول منطقه است. ما به آمریکا پیام می‌دهیم که آنها نمی‌توانند با محاصره اقتصادی ملت ایران را به تسلیم بکشند.

انتهای پیام/

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.