اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سورپرایز آمریکا برای تروریست‌های مورد حمایت ترکیه در شمال سوریه/ ظهور داعش در استان ادلب + نقشه میدانی

  • کد خبر : 15643
  • 27 تیر 1397 - 12:36
سورپرایز آمریکا برای تروریست‌های مورد حمایت ترکیه در شمال سوریه/ ظهور داعش در استان ادلب + نقشه میدانی

عناصر تروریستی داعش در روزهای گذشته حملات گسترده ای و غافلگیرانه ای را علیه مواضع گروه تروریستی « هیات تحریرالشام» در محله های مختلف شهر ادلب ترتیب دادند و درگیری ها به اوج رسیده است.  به گزارش اخبار جهادی،تروریست های داعش در یک سال گذشته شکست های سنگینی را در مناطق مختلف سوریه متحمل شده […]

عناصر تروریستی داعش در روزهای گذشته حملات گسترده ای و غافلگیرانه ای را علیه مواضع گروه تروریستی « هیات تحریرالشام» در محله های مختلف شهر ادلب ترتیب دادند و درگیری ها به اوج رسیده است.

 به گزارش اخبار جهادی،تروریست های داعش در یک سال گذشته شکست های سنگینی را در مناطق مختلف سوریه متحمل شده اند تا جایی که سازمان رزم این گروه تروریستی به طور کامل فرو ریخت  و فقط بخش های کوچکی از شرق سوریه در اشغال آنان باقی ماند.

اما حالا از شمال سوریه خبر می رسد، هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در استان ادلب برای سایر گروه های تروریستی مورد حمایت ترکیه قدرت نمایی کردند و خسارت های سنگینی به آنان وارد آوردند.
براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر تروریستی داعش در روزهای گذشته حملات گسترده ای و غافلگیرانه ای را علیه مواضع گروه تروریستی «هیات تحریرالشام» در محله های مختلف شهر ادلب ترتیب دادند و درگیری ها به اوج رسیده است.
عملیات گروه های تروریستی داعش در شمال سوریه فقط به شهر ادلب خلاصه نشده و آنان سایر گروه های تروریستی را در بخش های مختلف استان ادلب هدف قرار دادند.
گروه تروریستی داعش در روزهای گذشته ۱۵ عملیات در مناطق مختلف استان ادلب علیه سایر گروه های تروریستی ترتیب داده است؛ در عملیات گروه تروریستی داعش در شهر سراقب، «ابوطلحه» از سرکرده های ارشد گروه تروریستی هیات تحریر الشام به هلاکت رسید.
تروریست های داعش با مین گذاری و آلوده کردن ورودی شهر «خان شیخون» به تله های انفجاری، کاروان تروریست های موسم به ارتش آزاد را هدف قرار دادند؛ در جریان این عملیات «انس عیروط» از سرکرده های ارشد گروه تروریستی ارتش آزاد به هلاکت رسید.
عناصر تروریستی داعش اعلام کرده اند تمامی مواضع تروریست ها را در استان ادلب هدف قرار می دهند و حملات ادامه خواهد داشت؛ هسته های خاموش داعش درصدد هستند به بهترین شکل ممکن از اختلاف میان گروه های تروریستی «تحریر الشام و تحریر سوریه» استفاده کنند و جای پای خود را در استان ادلب محکم کنند.

به گفته منابع میدانی، اختلاف های شدید میان تروریست ها و فسادهای مالی و اخلاقی سرکرده های آنان باعث شده گروه تروریستی داعش از این فرصت استفاده کند و نسبت به جذب تروریست های ناراضی وارد عمل شود تا بتواند به رشد خود در استان ادلب ادامه دهد.
به گزارش اخبار جهادی، وجود دهها هزار تن از عناصر تروریستی و مقادیر زیادی از تسلیحات نظامی پیشرفته در مناطق اشغالی باعث شده داعش فرصت را به غنیمت بشمارد تا زمینه بازگشت خود را این بار در استان ادلب فراهم کند.
براساس اطلاعات به دست آمده، در جریان اختلاف میان گروه های تروریستی هیات تحریر الشام و تحریر سوریه حدود ۵ هزار و ۳۵۰ تن از تروریست ها کشته شده اند و همین مسئله اشتهای داعش را برای سوء استفاده از این امکان چند برابر کرده است.
برخی خبرها حاکیست، دولت آمریکا  در ماه های گذشته تعداد زیادی از عناصر گروه تروریستی داعش را از شرق سوریه به استان ادلب انتقال داده است تا با خیال راحت ثروت های نفتی را در شرق رود فرات غارت کند.
به گزارش اخبار جهادی، آمریکایی ها درصدد هستند با قدرتمند کردن تروریست های داعش در شمال سوریه، تروریست های مورد حمایت ترکیه را در استان ادلب تضعیف کنند و از این طریق چایگاه خود را در این محور تقویت کنند.
دولت ترکیه هم با احساس خطر از تحرکات آمریکایی ها در استان ادلب به تروریست های مورد حمایت خود دستور داده هرچه زودتر به حضور هسته های خاموش داعش پایان دهند چرا که به خوبی می داند برای حفظ نفوذ در این استان باید مانع از افزایش قدرت تروریست های داعش شود.
انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.