اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ارتش یمن حملات سنگین مزدوران را دفع کرد/ هلاکت ده‌ها مزدور

  • کد خبر : 6671
  • 27 دی 1395 - 13:33

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ضمن دفع حملات سنگین مزدوران، شمار زیادی از آن‌ها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از المنار، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو حمله سنگین مزدوران در جبهه عسیلان را دفع کردند. یک منبع نظامی گفت که مزدوران تلاش کردند از دو محور […]

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ضمن دفع حملات سنگین مزدوران، شمار زیادی از آن‌ها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از المنار، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو حمله سنگین مزدوران در جبهه عسیلان را دفع کردند.

یک منبع نظامی گفت که مزدوران تلاش کردند از دو محور به سمت العلم و التبه الرملیه و به سمت هجر کحلان در عسیلان پیشروی کنند.

این منبع گفت که شمار زیادی از مزدوران در عسیلان کشته شده‌اند و اجساد آن‌ها در میدان نبرد باقی مانده است.

وی افزود که این حمله چندین ساعت به‌طول انجامید و جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به منظور پشتیبانی از مزدوران، ۱۰ بار مناطق مذکور را بمباران کردند که تعدادی از این حملات با استفاده از بمب‌های خوشه‌ای صورت گرفت.

دفع حمله مزدوران به سمت صِراوح

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز دوشنبه موفق شدند حمله مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به سمت بخش صِراوح را دفع کنند.

یک منبع نظامی گفت که این حمله ناکام از شب گذشته تا صبح امروز ادامه داشت و مزدوران با وجود برخورداری از پشتیبانی هوایی، نتوانستند کاری از پیش ببرند و شماری از آ‌نها به ضرب گلوله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی از شب گذشته تاکنون ۸ بار بخش صِراوح ار بمباران کردند. همچنین مزدوران ائتلاف متجاوز نیز مناطق مختلف صراوح را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

حملات توپخانه‌ای ارتش یمن به مواضع مزدوران

یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز دوشنبه مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف مجتمع دولتی در بخش المُتون در استان الجوف را گلوله باران کردند که در پی این حملات شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین مراکز تجمع مزدوران در منطقه البیضاء در بخش المصلوب را هدف قرار دادند.

شنبه گذشته بیش از ۳۰ مزدور که قصد داشتند به بازار الاثنین در بخش المتون در استان الجوف حمله کنند، به ضرب گلوله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن کشته شدند.

حملات ائتلاف متجاوز سعودی به یمن به‌بهانه بازگرداندن مشروعیت به این کشور به‌نمایندگی عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن از ششم فروردین ماه ۱۳۹۴ آغاز شده است.

رژیم سعودی با وجود حملات بی‌وقفه خود که حاصل آن کشته و زخمی شدن هزاران انسان بی‌گناه بوده است، نتوانسته است هیچ کدام از اهداف شوم خود را در راستای سلطه بر یمن و منابع آن محقق کند.

منبع : تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.