اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شلیک موشک بالستیک ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان/هلاکت ۳۰ مزدور

  • کد خبر : 8206
  • 13 اردیبهشت 1396 - 13:56
شلیک موشک بالستیک ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان/هلاکت ۳۰ مزدور

در پی حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران عربستان در بخش نِهم صنعا، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از المیادین، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه حملات تجاوز، مواضع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی […]

در پی حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران عربستان در بخش نِهم صنعا، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از المیادین، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه حملات تجاوز، مواضع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور در منطقه مِلح در بخش نِهم صنعا را با یک موشک بالستیک زلزال ۲ هدف قرار دادند که در پی این حمله موشکی شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند و تعدادی از خودروهای نظامی آن‌ها نیز منهدم شد.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بامداد امروز چهارشنبه سواحل میدی در حجه در غرب یمن را چهار بار بمباران کردند که در پی این حملات، سه غیرنظامی زخمی شدند. این حملات ساعاتی پس از به شهادت رسیدن سه شهروند یمنی و زخمی شدن شماری دیگر در حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز به منطقه الجَر در بخش عَبس در استان حجه، به وقوع پیوست.

تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات نظامی خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان، سه تن از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری این کشور را در شمال منطقه مرزی میدی از پای در آوردند.

این در حالی است که درگیری‌ها بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران منصور هادی و ائتلاف متجاوز سعودی در طول نوار مرزی حرض و میدی در مرز با عربستان، همچنان ادامه دارد.

در پی حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به مزرعه شهروندان سعودی در بخش مرزی باقِم در صعده واقع در شمال یمن، دو کشاورز یمنی به شهادت رسیده و یک نفر نیز زخمی شدند.

درگیری‌ها بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران منصور هادی در مناطق پایینی فرضه نِهم در شمال شرق صنعا همچنان ادامه دارد.

یک منبع نظامی یمنی گفت که در پی حملات توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مراکز تجمع مزدوران منصور هادی در شرق وادی ربیعه در بخش صِراوح در غرب مارب، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، ۳۳ تن از مزدوران منصور هادی را در بخش صِراوح از پای در آوردند.

همزمان با این تحول، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بخش المَطَمّه در الجوف را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی همچنین حملات خود به پادگان خالد بن الولید واقع در چهارراه مَوزَع در جنوب غرب تعز را ادامه دادند. این در حالی است که درگیری بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران در مناطق مختلف دو بخش المخا و ذوباب تعز همچنان ادامه دارد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چندین حمله مزدوران منصور هادی به مواضعی در شمال المخا و جنوب ذباب را خنثی کردند و این در حالی است که مزدوران از پشتیبانی هوایی ائتلاف متجاوز سعودی برخوردار بودند.

منطقه الجَماجِم در بخش الزاهِر در استان بیضا مرکز یمن طی ساعات گذشته صحنه درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و عناصر گروه تروریستی القاعده بود.

یگان توپخانه‌ای و موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع و دژهای ارتش سعودی در پایگاه المَلطَه و اطراف گذرگاه عَلب در عسیر را در هم کوبیدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین پایگاه‌های نظامی المخروق، رجلا و نَهوقه در نجران را هدف حملات موشکی خود قرار داد. همزمان یگان توپخانه‌ای ارتش یمن نیز پایگاه نظامی السُدیس در نجران را در هم کوبید.

دو نظامی سعودی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پایگاه الرمضه در جیزان از پای در آمدند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین ۹۴ حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که در پی این تجاوز، هزاران شهروند بیگناه یمنی جان خود را از دست داده و میلیون‌ها تن نیز آواره شدند.

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8206

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.