اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی یمن؛ حملات سنگین ائتلاف سعودی برای اشغال مجدد منطقه مهم «تبه الخزان» در استان تعز + نقشه میدانی

  • کد خبر : 13157
  • 20 آذر 1396 - 8:24
آخرین تحولات میدانی یمن؛ حملات سنگین ائتلاف سعودی برای اشغال مجدد منطقه مهم «تبه الخزان» در استان تعز + نقشه میدانی

درگیری ها در حومه شهر ساحلی « الخوخه» در جنوب غرب استان الحدیده همچنان در جریان است و نیروهای یمنی در تلاش هستند نیروهای ائتلاف سعودی را در این محور عقب برانند. به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از یمن حاکیست، درگیری میان نیروهای ارتش، انصارالله و قبایل با نیروهای ائتلاف سعودی ( شبه نظامیان […]

درگیری ها در حومه شهر ساحلی « الخوخه» در جنوب غرب استان الحدیده همچنان در جریان است و نیروهای یمنی در تلاش هستند نیروهای ائتلاف سعودی را در این محور عقب برانند.

به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از یمن حاکیست، درگیری میان نیروهای ارتش، انصارالله و قبایل با نیروهای ائتلاف سعودی ( شبه نظامیان وابسته به علی عبدالله صالح، شورشیان طرفدار منصور هادی و نیروهای مزدور چند ملیتی) در مناطق مختلف ادامه دارد.

درگیری ها در حومه شهر ساحلی « الخوخه» در جنوب غرب استان الحدیده همچنان در جریان است و نیروهای یمنی در تلاش هستند نیروهای ائتلاف سعودی را در این محور عقب برانند؛ شمار زیادی از نیروهای ائتلاف سعودی در جریان درگیری های ۲۴ ساعت گذشته به هلاکت رسیدند.

پیشتر با خیانت نیروهای علی عبدالله صالح، شهر ساحلی الخوخه به تصرف نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی درآمد؛ نیروهای ائتلاف سعودی در این محور درصدد هستند خود را به بندر الحدیده برسانند؛ این بندر راهبردی شاهرگ حیاتی نیروهای انصارالله از شمال به جنوب یمن محسوب می شود.

از استان تعز هم خبر می رسد، نیروهای یمنی با وجود حملات سنگین جنگنده های سعودی، شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند منطقه « تبه الخزان» و مناطق حومه را در بخش « الهاملی موزع» باز پس بگیرند؛ در جریان پاکسازی این منطقه ۴۵ تن از نیروهای ائتلاف سعودی به هلاکت رسیدند.

تلاش نیروهای ائتلاف سعودی برای اشغال مجدد منطقه مهم « تبه الخزان » ادامه دارد و در جدیدترین تحولات میدانی، صبح امروز دهها تن از نیروهای شورشی حملاتی را برای اشغال مجدد این منطقه انجام دادند.

نیروهای ارتش، انصارالله و قبایل منطقه در نهایت پس از درگیری های سنگین ۵ ساعته موفق شدند حملات نیروهای ائتلاف سعودی را در این محور دفع کنند. در جریان درگیری ها امروز هم ۴۰ تن از نیروهای متجاوز کشته و دهها تن دیگر از نیروهای ائتلاف از منطقه متواری شدند.

جنگنده های سعودی در ساعات گذشته دهها مرتبه مناطق مسکونی را در مناطق مختلف هدف قرار داده اند؛ محله « الثوره» در شهر صنعاء هم هدف حملات جنگنده های سعوی قرار گرفت و به ساختمان های برخی دفاتر خبری و شبکه های تلویزیونی خسارت هایی وارد شد؛ ۲۵ تن از شهروندان یمنی در حملات امروز شهید و زخمی شدند .

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.