اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نبرد سنگین در مثلث مرگ دمشق؛ جنگ زیر زمینی در غوطه شرقی دمشق ادامه دارد + تصاویر

  • کد خبر : 9899
  • 20 تیر 1396 - 9:44
نبرد سنگین در مثلث مرگ دمشق؛ جنگ زیر زمینی در غوطه شرقی دمشق ادامه دارد + تصاویر

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت درصدد هستند با پیشروی در عمق محله عین ترما، تروریست ها را در محله جوبر ( غده سرطانی دمشق) محاصره کنند.  به گزارش اخبار جهادی ،آخرین تحولات میدانی از غوطه شرقی دمشق حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از ۱۰ ساعت درگیری سنگین در محله […]

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت درصدد هستند با پیشروی در عمق محله عین ترما، تروریست ها را در محله جوبر ( غده سرطانی دمشق) محاصره کنند.

 به گزارش اخبار جهادی ،آخرین تحولات میدانی از غوطه شرقی دمشق حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از ۱۰ ساعت درگیری سنگین در محله « عین ترما» توانستند تعدادی از مجتمع های مسکونی را در جنوب شرق منطقه « کازیه سنبل» آزاد کنند.

نیروهای سوری و مقاومت در حال پیشروی به سمت مناطق شرقی بازار الخیر هستند. در این عملیات حدود ۴۰ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

عملیات در میدان « عقده» ( مثلث مرگ) ادامه دارد. وجود دهها تونل و کانال پیشروی نیروهای جبهه مقاومت را در این محور کند کرده است. نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در حومه میدان عقده توانستند یکی از بزرگترین و راهبردی ترین تونل های گروه تروریستی جبهه النصره را در منطقه کشق کنند؛ این تونل نزدیک به ۴۰۰ متر طول داشت که منطقه عقده ( مثلث مرگ) را به مناطق شمالی متصل می کرد و تروریست ها برای انتقال نیرو و تجهیزات از ان استفاده می کردند.

عملیات در این محور هم خانه به خانه ادامه دارد. وجود تونل های زیر زمینی و تله های انفجاری سرعت پیشروی ها را در محله عین ترما کند کرده است. نیروهای سوری درصدد پیشروی به سوی منطق شرقی المامونیه هستند.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت درصدد هستند با پیشروی در عمق محله عین ترما، تروریست ها را در محله جوبر ( غده سرطانی دمشق) محاصره کنند.

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.