اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

روایت ۵ دقیقه نبرد نفس‌گیر با داعش/ رزمنده‌ای که نبرد با داعش را به ازدواج ترجیح داد

  • کد خبر : 8084
  • 10 اردیبهشت 1396 - 9:40
روایت ۵ دقیقه نبرد نفس‌گیر با داعش/ رزمنده‌ای که نبرد با داعش را به ازدواج ترجیح داد

رزمندگان حشد شعبی که همچنان در میادین جنگ و جهاد برای یاری دین و مذهب و پاکسازی کامل عراق از لوث تروریست‌های تکفیری ثابت قدم هستند، با آماده‌باش کامل هرگونه یورش داعشی‌ها را دفع می‌کنند. رزمندگان حشد شعبی با تکیه بر ایمان و اعتقاد عمیق به خداوند همچنان در جبهه‌های جنگ مقدس با تروریست‌های تکفیری […]

رزمندگان حشد شعبی که همچنان در میادین جنگ و جهاد برای یاری دین و مذهب و پاکسازی کامل عراق از لوث تروریست‌های تکفیری ثابت قدم هستند، با آماده‌باش کامل هرگونه یورش داعشی‌ها را دفع می‌کنند.

رزمندگان حشد شعبی با تکیه بر ایمان و اعتقاد عمیق به خداوند همچنان در جبهه‌های جنگ مقدس با تروریست‌های تکفیری با روحیه‌ای بالا و قوی حضور دارند، آنها بر عزم خود برای پاکسازی کامل خاک عراق از لوث تروریست‌ها تاکید می‌کنند.

یک رزمنده حشد شعبی به خبرنگار تسنیم در جبهه تلعفر می‌گوید: ما اینجا در فرودگاه تلعفر مستقر هستیم، در میادین جنگ و جهاد برای یاری دین و مذهب و یاری مذهب امیر المومنین سلام الله علیه و ان شاء‌الله این خط حسین(ع)‌ است.

رزمنده دیگری درباره اوضاع میدانی جبهه تلعفر تاکید می‌کند : الحمدالله ما بر اوضاع مسلط هستیم و ان شاء‌الله پیروز می‌شویم، داعشی‌ها در چهارصد متری ما هستند.

وی درباره این سئوال که چقدر با داعشی‌ها فاصله دارید؟ پاسخ می‌دهد : ما در فاصله ۴۰۰ متری تروریست‌های داعشی هستیم.

این رزمنده به رزمنده دیگری که نامش مهدی است، اشاره کرده و درباره او می‌گوید : مهدی بوعلی یک تک تیرانداز شبانه است و به تازگی دو داعشی را در تپه الحصانه به هلاکت رسانده است. او با دو نفر جنگید .

رزمنده دیگری به نام حسین به خبرنگار تسنیم می‌گوید:  من رزمنده مجاهد “حسین لازم الاجودی”، نیروی عملیات بدر، شاخه نظامی ، تیپ چهارم، گردان ذخیره‌ها مستقر در  فرودگاه تلعفر هستم، در این فرودگاه استوار ایستاده‌ایم، دشمن به ما نزدیک است، امروز در معرض حمله قرار گرفتیم،‌ خدا را شکر، این یورش را دفع کردیم، پنج دقیقه طول کشید، آنها شکست خوردند و متحمل خسارت و تلفات شدند به لطف خداوند و اهل بیت(ع) و به لطف وجود این جوانان خدا را شکر می‌کنیم، یک خودرو به سمت ما می‌آمد که آن را هدف قرار داده و از بین بردیم، خدا را شکر بر اوضاع مسلط هستیم.

وی خاطر نشان می‌کند : کاملا بر اینجا مسلط هستیم، فرودگاه تلعفر را کاملا در کنترل خود داریم، آنها حتی نمی‌توانند یک وجب را بگیرند، ان شاء‌الله به زودی حمله را آغاز خواهیم کرد، به حول و قوه الهی تلعفر را آزاد خواهیم کرد و ساکنان آن به شهرشان باز خواهند گشت. این پیام را به مردم می‌دهیم: به شما مژده می‌دهیم که ان شاء‌الله تلعفر به آغوش مردم خود بازخواهد گشت.

وی درباره این سئوال که آیا ازدواج کرده است،‌ می‌گوید : پیش از آنکه عملیات آغاز شود، کارهای مربوط به ازدواج را داشتم انجام می‌دادم که به من گفتند عملیات آغاز می‌شود، کار مربوط به ازدواج را رها کردم و به صحنه نبرد آمدم، ۲۰ روز گذشت، فردا می‌روم کارهای ازدواج را انجام دهم، ولی شادی ما زمانی است که تلعفر آزاد شود و مردم تلعفر به شهرشان بازگردند، و ان شاء‌الله موصل هم آزاد شود که زمان زیادی به آن باقی نمانده است.

در ادامه خبرنگار تسنیم با یکی دیگر از رزمندگان حشد شعبی دیدار می‌کند .

این رزمنده درباره اوضاع میدانی این جبهه می‌گوید : دشمن در فاصله ۴۵۰ متری ما قرار دارد، البته همانطور که مشاهده می‌کنید، گرسنه‌ایم و داریم غذا می‌خوریم، خدا را شکر جنگنده‌ها در صحنه حاضر هستند و دشمن را هدف قرار می‌دهند، هوا سرد است.

خدا را شکر می‌کنیم، ما در نزدیکی دشمن هستیم و فاصله ما تقریبا ۵۰۰ متر است. خدا را شکر می‌کنیم اوضاع تحت کنترل ما است، همانطور که جوانان را مشاهده می‌کنید.

رزمنده دیگری هم به خبرنگار تسنیم می‌گوید : ابتدای امشب اطلاعاتی از منابع‌مان مبنی بر حمله غافلگیرکننده دشمن به یگان‌های ما در تلعفر به دستمان رسید، نیروهای ما خودروهای دشمن را هدف قرار دادند، خدا را شکر حملات به دشمن با موفقیت انجام شد، دشمن پس از آن با خودرو و افراد انتحاری به یگان‌هایمان حمله کرد، خدا را شکر توانستیم این یورش را با سلاح‌های سنگین و توپخانه تیپ دفع کنیم.

وی تاکید کرد : رزمندگان شجاع مستقر در این خاکریز با سلاح‌های قناصه(تک‌تیرانداز) و متوسط خود یورش دشمن را دفع کردند. خدا را شکر می‌کنیم. آنها به مسافت ۴۰۰ متر رسیدند، یورش آنها دفع شد و از خط دور رانده شدند و تلفات و خسارت‌های سنگین به آنها وارد شد، بر اساس اطلاعات منابع ما، شمار زیادی از آنها در حملات جنگنده‌ها و توپخانه به هلاکت رسیدند، تعدادی از خودروها و جنگ‌افزارهای آنها منهدم شد. خدا را شکر رزمندگان شجاع در این خاکریز ثابت قدم هستند. ما با مرجعیت حکیم پیمان می‌بندیم که هرگز این خاکریز را ترک نخواهیم کرد، ان شاء‌الله.

 

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.