اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پس از تعلفر سمفونی مرگ برای داعش در کجا به صدا در می‌آید؟ + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 11017
  • 10 شهریور 1396 - 1:38
پس از تعلفر سمفونی مرگ برای داعش در کجا به صدا در می‌آید؟ + نقشه میدانی و تصاویر

تروریست‌های محاصره شده در جنوب غرب استان کرکوک به خوبی می‌دانند مقصد بعدی نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق شهر حویجه است. اخبار جهادی – پس از آزادی سازی شهر تعلفر در شمال غرب استان نینوای عراق، حالا همه نگاه ها به جنوب غرب استان کرکوک و شهر راهبردی « حویجه» دوخته شد تا شمارش […]

تروریست‌های محاصره شده در جنوب غرب استان کرکوک به خوبی می‌دانند مقصد بعدی نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق شهر حویجه است.

اخبار جهادی – پس از آزادی سازی شهر تعلفر در شمال غرب استان نینوای عراق، حالا همه نگاه ها به جنوب غرب استان کرکوک و شهر راهبردی « حویجه» دوخته شد تا شمارش معکوس برای بستن پرونده گروه تروریستی داعش در این منطقه به صدا درآید.

تروریست‌های محاصره شده در جنوب غرب استان کرکوک به خوبی می دانند مقصد بعدی نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق شهر حویجه است و همین مسئله باعث شده آنان با انجام حملات پیش دستانه و کور برای حیات خود دست و پا بزنند.

در روزهای گذشته، منطقه راهبردی « الزویه» در شمال استان صلاح الدین کانون اصلی حملات عناصر تروریستی داعش بوده و همچنین تلاش آنان برای اشغال بخش هایی از رشته کوه های «مکحول» ناکام مانده است.

نیروهای تیپ ۲۹ بسیج مردمی مستقر در شمال استان صلاح الدین و مناطق مرزی جنوب غرب استان کرکوک که در آماده باش کامل قرار دارند، به خوبی موفق شده اند تحرکات تروریست ها را در این منطقه رصد کنند و واکنش قاطع به حملات آنان نشان دهند.

اشغال منطقه راهبردی «الشرقاط» و فرار به سوی مناطق مرزی برای تروریست های محاصره شده در جنوب غرب استان کرکوک در شرایط فعلی بسیار سخت به شمار می آید چرا که می دانند به سد نیروهای عراقی برخورد می کنند.

تروریست ها در این محور درصدد هستند با اشغال منطقه « الزویه» و بخش های از رشته کوه های « مکحول» که مشرف به مناطق مرزی مشترک استان های کرکوک و صلاح الدین است،فقط برای خود زمان بخرند و در عملیات نیروهای عراقی برای پاکسازی شهر « حویجه» اختلال ایجاد کنند.

عناصر تروریستی داعش امروز هم شانس خود را در این محور آزمایش کردند و درگیری ها بیش از ۴ ساعت ادامه داشت اما در نهایت نیروهای آماده تیپ ۲۹ بسیج مردمی موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند و ۶۵ تن از تروریست ها را به هلاکت برسانند.


تروریست ها از چندین خودروهای انتحاری برای پیشروی در این محور استفاده کردند اما بازگشت به منطقه مبدا یعنی جنوب غرب استان کرکوک با دهها کشته و زخمی، تنها نتیجه این حملات بود.

بدون شک در روزهای آینده باید منتظر حملات مجدد تروریست ها در این محور بود اما عملیات بزرگ نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق در روزهای آینده به ۳ سال اشغال و جنایت عناصر تروریستی داعش در جنوب غرب استان کرکوک پایان می‌دهد تا تجربه موفق هشت ماه عملیات در استان نینوا این بار در این محور تکرار شود.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.