اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کودکی با هویت آمریکایی عضو گروهک تروریستی داعش ترامپ را تهدید کرد + عکس

  • کد خبر : 10912
  • 04 شهریور 1396 - 10:24
کودکی با هویت آمریکایی عضو گروهک تروریستی داعش ترامپ را تهدید کرد + عکس

گروه تروریستی داعش به تازگی ویدئویی منتشر کرده که در آن یک کودک ۱۰ ساله آمریکایی، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را تهدید می‌کند. به گزارش اخبار جهادی،کودک ۱۰ ساله آمریکایی که می‌گوید نامش «یوسف» است، ادعا می‌کند که فرزند یک سرباز سابق ارتش آمریکا است و دو سال است که به داعش پیوسته است. او در این ویدئو با […]

گروه تروریستی داعش به تازگی ویدئویی منتشر کرده که در آن یک کودک ۱۰ ساله آمریکایی، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را تهدید می‌کند.

به گزارش اخبار جهادی،کودک ۱۰ ساله آمریکایی که می‌گوید نامش «یوسف» است، ادعا می‌کند که فرزند یک سرباز سابق ارتش آمریکا است و دو سال است که به داعش پیوسته است.

او در این ویدئو با بیان اینکه «جنگ، تازه آغاز شده» خطاب به ترامپ می‌گوید: این جنگ در موصل یا رقه تمام نمی‌شود، در سرزمین تو تمام خواهد شد. برای نبردی که تازه شروع شده آماده باش.

این اولین بار است که گروه تروریستی داعش در تبلیغات خود از یک کودک اصطلاحاً آمریکایی استفاده می‌کند. داعش یک روز پیشتر هم ویدئویی از یک نوجوان منتشر کرده بود که ادعا می‌کند عامل انتحاری در عراق است.

وزارت خارجه آمریکا گفت که قادر به تأیید صحت این ویدئو یا هویت کودکی که در آن صحبت می‌کند نیست. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: «می‌دانم که برخی این ویدئو را مشاهده کرده‌اند که در آن ظاهرا یک کودک خردسال نشان داده می‌شود. من نمی‌توانم این ویدئو را تأیید کنم. اینکه این کودک آمریکایی است هم قابل تأیید نیست».

 کودک آمریکایی داعش، ترامپ را تهدید کرد + عکس

 

انتهای پیام/

 

منبع:العالم
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.