اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شهر راهبردی «حمیمه»، دروازه ورود به غرب استان دیرالزور آزاد شد + نقشه میدانی

  • کد خبر : 10764
  • 28 مرداد 1396 - 16:33
شهر راهبردی «حمیمه»، دروازه ورود به غرب استان دیرالزور آزاد شد + نقشه میدانی

آخرین خبرها از جنوب شرق استان حمص حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین با عناصر تروریستی داعش توانستند، شهر راهبردی حمیمه را به کنترل خود درآورند.  به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات در جنوب شرق استان حمص موفق شدند شهر راهبردی […]

آخرین خبرها از جنوب شرق استان حمص حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین با عناصر تروریستی داعش توانستند، شهر راهبردی حمیمه را به کنترل خود درآورند.

 به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات در جنوب شرق استان حمص موفق شدند شهر راهبردی « الحمیمه»، دروازه ورودی به غرب استان دیرالزور را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند و خود را به ۴۰ کیلومتری شهر البوکمال برسانند. عملیات برای تثبیت مواضع در شهر حمیمه ادامه دارد.

آخرین خبرها از جنوب شرق استان حمص حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین با عناصر تروریستی داعش توانستند، شهر راهبردی حمیمه را به کنترل خود درآورند.

در جریان این درگیری ها دهها تن از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند؛ این شهر دروازه غربی برای ورود به استان دیرالزور به شمار می آید. عملیات نیروهای مقاومت در این محور برای تثبیت مواضع ادامه دارد و احتمال ضدحملات داعش برای اشغال مجدد این شهر وجود دارد.

عملیات نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه برای آزادی شهر الحمیمه از نیمه شب گذشته از محور جنوبی و غربی ( منطقه ضلیعات) انجام شد و در همان گام نخست حدود ۵۰ درصد منطقه از وجود تروریست ها پاکسازی شد. در حال حاضر، فقط حومه شرقی و شمال شرقی حمیمه در اشغال تروریست ها داعش است و درگیری ها در این محور ادامه دارد.

نیروهای مقاومت در تلاش هستند با عقب راندن تروریست ها از پاتک های احتمالی در این محور جلوگیری کنند. حمیمه همچنین نقطه اتصال ایستگاه های پمپاژ دوم و سوم در استان در جنوب دیرالزور محسوب می شود و همین مسئله اهمیت آن را چند برابر کرده است.

روز گذشته نیروهای متحد با عقب راندن تروریست ها در جنوب استان دیرالزور خود را به ۳ کیلومتری ایستگاه پمپاژ دوم از محور غرب رساندند، در جریان این درگیری ها ۳۰ تروریست به هلاکت رسیدند. نیروهای متحد در این محور فاصله خود را با شهر راهبردی البوکمال به ۴۰ کیلومتر کاهش دادند.

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.