اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تلاش های داعش برای رسیدن به تعلفر ناکام ماند؛ جزئیات دفع حملات سنگین و نقره داغ شدن تروریست ها در مرزهای مشترک عراق و سوریه + نقشه میدانی

  • کد خبر : 10648
  • 22 مرداد 1396 - 21:37
آخرین تلاش های داعش برای رسیدن به تعلفر ناکام ماند؛ جزئیات دفع حملات سنگین و نقره داغ شدن تروریست ها در مرزهای مشترک عراق و سوریه + نقشه میدانی

نیروهای اطلاعات بسیج مردمی عراق در عملیات شناسایی دقیق توانستند در همان گام نخست، تحرکات تروریست ها را به طور کامل رصد کنند و با نیروهای عملیاتی هماهنگ شوند. به گزارش اخبار جهادی،صدها تن از عناصر تروریستی داعش نیمه شب گذشته حملات سنگینی را برای اشغال مناطق مرزی مشترک سوریه و عراق انجام دادند و […]

نیروهای اطلاعات بسیج مردمی عراق در عملیات شناسایی دقیق توانستند در همان گام نخست، تحرکات تروریست ها را به طور کامل رصد کنند و با نیروهای عملیاتی هماهنگ شوند.

به گزارش اخبار جهادی،صدها تن از عناصر تروریستی داعش نیمه شب گذشته حملات سنگینی را برای اشغال مناطق مرزی مشترک سوریه و عراق انجام دادند و درگیری ها در این محور تا صبح ادامه داشت.

یک منبع میدانی در مرزهای مشترک عراق و سوریه به جزئیات درگیری های شب گذشته اشاره کرد و گفت: این نخستین حملات سنگین گروه تروریستی داعش پس از شکست های متوالی در شمال غرب استان نینوا بود که پس از دو ماه صورت گرفت.

وی با بیان این که حملات تروریست های داعش در سه محور انجام شد، افزود: مناطق « الحمدانیه، الجغیفی و صحرای الرمادی» محورهای حملات تروریست ها بود.

این منبع میدانی گفت: نیروهای اطلاعات بسیج مردمی عراق در عملیات شناسایی دقیق توانستند  در همان گام نخست، تحرکات تروریست ها را به طور کامل رصد کنند و با نیروهای عملیاتی هماهنگ شوند.

وی افزود: با نزدیک شدن عناصر تروریستی به منطقه، نیروهای تیپ ۱ بسیج مردمی موفق شدند با موشک های حرارتی چند خودروی انتحاری و خودروی حامل تجهیزات نظامی داعش را هدف قرار دهند و منهدم کنند.

این منبع میدانی با بیان این  ۱۵ تن از سرنشین های خودروها در همان ابتدا به هلاکت رسیدند، گفت: در مرحله دوم ،نیروهای تیپ ۱۳ ( گردان الطفوف) وارد میدان نبرد شدند و پس از درگیری های سنگین توانستند با کشته و زخمی کردن ۲۰ تروریست، حملات را به طور کامل دفع کنند.

این منبع میدانی افزود: تروریست های داعش پس از متحمل شدن ضربات سنگین و بدون هیچ دست آوردی از منطقه متواری شدند.

وی تصریح کرد: با به صدا درآمدن شمارش معکوس برای شروع عملیات آزادسازی شهر تعلفر، گروه تروریستی داعش در تلاش است با انجام حملات سنگین و اشغال مناطق مرزی، محاصره همقطاری های خود را در این شهر بشکند.

این منبع میدانی با بیان این که نیروهای بسیج مردمی در مناطق مرزی در آماده باش کامل هستند، خاطرنشان کرد: تروریست های فرصت طلب داعش از هر موقعیتی برای اشغال مناطق استفاده می کنند اما این بار به کوه مقاوم نیروهای بسیج مردمی برخورد کرده اند و هیچ شانسی برای آنان وجود ندارد که به  سوی شهر تعلفر پیشروی کنند و محاصره همرزمان تروریست خود را بشکنند.

این منبع با بیان این که تروریست ها باید برای رسیدن به تعلفر از شهرهای القیراون و البعاج عبور کنند، گفت:  نیروهای تیپ ۱ و ۱۳ بسیج مردمی و سایر نیروها مسئول تامین امنیت ۴۰ کیلومتر از مرزهای مشترک عراق و سوریه هستند و هیچ گاه اجازه به تروریست ها نخواهند که در این محورها پیشروی کنند.

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.