اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سالگرد جنگ ۳۳روزه؛ روز بیست‌و هشتم… وقتی روستاهای مرزی به گورستان دشمن صهیونیستی تبدیل شد

  • کد خبر : 10492
  • 17 مرداد 1396 - 17:23
سالگرد جنگ ۳۳روزه؛ روز بیست‌و هشتم… وقتی روستاهای مرزی به گورستان دشمن صهیونیستی تبدیل شد

در بیست و هشتمین روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان، نیروهای مقاومت روستاهای مرزی را به گورستان دشمن تبدیل کردند.  به گزارش اخبار جهادی،رژیم صهیونیستی در بیست و هشتمین روز از تجاوز خود به لبنان (هشتم آگوست سال ۲۰۰۶ میلادی مصادف با هفدهم مرداد ۱۳۸۵ هجری شمسی) مراسم تشییع شهدا در شهرک الغازیه را بمباران کرد […]

در بیست و هشتمین روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان، نیروهای مقاومت روستاهای مرزی را به گورستان دشمن تبدیل کردند.

 به گزارش اخبار جهادی،رژیم صهیونیستی در بیست و هشتمین روز از تجاوز خود به لبنان (هشتم آگوست سال ۲۰۰۶ میلادی مصادف با هفدهم مرداد ۱۳۸۵ هجری شمسی) مراسم تشییع شهدا در شهرک الغازیه را بمباران کرد و با به شهادت رساندن ۱۴ عزادار، جنایت جدیدی به کارنامه جنایت‌های خود افزود.

رژیم صهیونیستی همچنین با پخش اعلامیه‌هایی که از طریق جنگنده‌های این رژیم بر فراز منطقه صور صورت گرفت، تهدید کرد که هر خودرویی را که در جنوب اللیطانی ببیند، به آن حمله خواهد کرد.

از سوی دیگر در بیست و هشتمین روز از جنگ ۳۳ روزه، درگیری‌های شدیدی بین نیروهای مقاومت و نیروهای تقویتی رژیم صهیونیستی در طول محورهای نبرد از الناقوره تا بنت جبیل به وقوع پیوست که بر اساس اعتراف دشمن صهیونیستی، در این درگیری‌ها ۵ نظامی این رژیم به هلاکت رسیدند و ۴ تانک و یک دستگاه لودر در تپه الفریز در شرق شهرک عیناتا منهدم شد.

نیروهای مقاومت همچنین در این روز جبل العلم در نزدیکی الناقوره را هدف حملات خود قرار دادند و درگیری‌های تن به تنی نیز در شهرک عیناتا به وقوع پیوست که در نتیجه آن این منطقه به گورستان دشمن و تانک‌های آن تبدیل شد.

از سوی دیگر گروهی از نظامیان تیپ گولانی تلاش کردند خود را به خزان الطیری برسانند که نیروهای مقاومت این حمله را دفع و آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی به سمت تپه مسعود واقع بین عیناتا – بنت جبیل کردند.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در این روز در پیامی خطاب به لبنانی‌ها بر علاقه و پافشاری حزب‌الله به همبستگی ملی و دولتی تاکید کرد و درباره تلاش‌های فتنه‌انگیزانه آمریکا و اسرائیل که از روز اول تجاوز برای برهم زدن وحدت لبنان آغاز شده بود، هشدار داد.

 وی تاکید کرد که پیش‌نویس قطعنامه آمریکایی فرانسوی که به شورای امنیت ارائه شده، ظالمانه است و امتیازاتی بیشتر از آنچه صهیونیست‌ها به دنبال تحقق آن در میدان آن بودند، به آن‌ها می‌دهد.

«زیپی لیونی» وزیر خارجه وقت رژیم صهیونیستی نیز گفت که درخواست فؤاد سنیوره مبنی بر تغییر قطعنامه شورای امنیت، نشانگر ضعف او است و او با این کار به دنبال تقویت نیروی خود است.

وی افزود: گریه السنیوره را دیدم و به او می‌گویم که باید به گریه خود پایان داده و کار برای ساختن آینده‌ای بهتر را آغاز کند.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.