اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تلاش برای تقویت توان موشکی مضاعف شده است/ تست موشک دست ساز جوانان روستایی در حضور فرمانده نیروی هوافضا

  • کد خبر : 10445
  • 16 مرداد 1396 - 11:56
تلاش برای تقویت توان موشکی مضاعف شده است/ تست موشک دست ساز جوانان روستایی در حضور فرمانده نیروی هوافضا

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: این کارهایی که امروز بصورت نمادین دیدیم کار بزرگی بود که یک موشک دست ساز از ارتفاع بالا بصورت دقیق هدف فرضی را منهدم کرد، این برای بنده و مسئولان درسهایی دارد. به گزارش اخبار جهادی، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، طی سخنانی در جمع مردم روستای […]

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: این کارهایی که امروز بصورت نمادین دیدیم کار بزرگی بود که یک موشک دست ساز از ارتفاع بالا بصورت دقیق هدف فرضی را منهدم کرد، این برای بنده و مسئولان درسهایی دارد.

به گزارش اخبار جهادی، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، طی سخنانی در جمع مردم روستای کیاسر از توابع بهشهر مازندران، پس از تست نمادین موشک دست ساز جوانان این روستا، اظهار داشت: این کارهایی که امروز بصورت نمادین دیدیم کار بزرگی بود که یک موشک دست ساز از ارتفاع بالا بصورت دقیق هدف فرضی را منهدم کرد، این برای بنده و مسئولان درسهایی دارد، اینها درس ایستادگی و استقامت و عزم و اراده را می‌دهد.

حاجی زاده افزود: در کنار این کار عظیم و بسیار با ارزش، مردم این روستا از مسایل کلان سیاسی و اجتماعی و مسایل مقابله با نظام سلطه غفلت نداشته و کاملا احاطه دارند.

وی تصریح کرد: در این روستا با این مسافت دور از شهر، زمانی که اولین شهید را وارد این منطقه کردند، راه وجود نداشت و پیکر آن شهیدبروی دستان مردم وارد روستا شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: تصورنکنید پیام شما از محدوده این روستا خارج نمی شود، پیام شما امروز کل کشور را تحت اثر قرار می‌دهد.

حاجی زاده گفت: این برکت خون شهداست که روستایی با ۳۵۰ نفر جمعیت در یادواره شهدا هر ساله میزبان شش تا هفت هزار نفر هستند، شماها دستیاران واقعی رهبری هستید.

وی خاطرنشان کرد: شاید خیلی مسئولان از نظر فیزیکی یه رهبری نزدیک باشند اما دلهایشان از رهبری دور باشد اما شما با فاصله بسیار زیاد، به رهبری بسیار نزدیک هستید، ممکن است که شما رهبری را ندیده باشید ولی کارهای ارزشمند شما مطالبه اصلی رهبری است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز نظام سلطه در برابر کشور ما صف آرایی کرده است، گفت: انها با جنگ، ناامنی، جنگ اقتصادی و فرهنگی دنبال این هستند که نظام ما را تضعیف و براندازی کنند.

حاجی زاده افزود: اقدام به تحریم و ناامنی و معضلات فرهنگی هرکدام یک پازلی است که قرار است نقشه دشمن را کامل کند.

وی تصریح کرد: سوالی که مطرح بود این بود که ایا نسل سوم انقلاب پای کار هستند؟ دیدیم که با حضور در صفوف مدافعین حرم، حتی از نسل اول انقلاب هم پای کارتر هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: ما در هر جایی که هستیم جوانان دو مطالبه اصلی از ما دارند اول حضور در جبهه سوریه و عراق و دوم دیدار با رهبری.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: عملیات اصلی دشمن امروز در فضای مجازی است. دشمن امروز می تواند با استفاده از بستر سهل و راحت فضای مجازی براحتی دروغ و خواسته خود را به مخاطب دیکته کند.

وی گفت: امروز همانگونه که از مرزهای زمینی و هوایی حراست می کنیم، باید به فکر حملات دشمن در فضای رسانه ای باشیم و این با اگاه سازی امکان پذیر است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه دشمن امروز در فکر این است که نسخه لیبی را برای کشور ما عملی کند، افزود: آنها اول لیبی را خلع سلاح کردند و بعد با یک حمله کشورشان را به این روز انداختند.

حاجی زاده تاکید کرد: اینکه سابقا یکی از مسئولان گقته یود عصر موشک و نظامی گری به پایان رسیده و دوران گفتگو و تعامل است، در همین جهت و خواسته دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: انشا الله تمام حیله های دشمن کما فی السابق شکست می خورد و در اینده هم همینطور خواهد بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: امروز حمله دشمن به توان موشکی با تحریم و امثالهم، باعث شده تلاش ما در این مسیر مضاعف و چند برابر شود و یقینا خواب آشقته دشمن در این مورد تعبیر نخواهد شد.

حاجی زاده همچنین گفت: دیروز عصر وقتی خدمت رهبری بودیم، بنده را مامور کردند که سلام ایشان را به شما مردم کیاسر ابلاغ کنم.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.