اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ادامه عملیات ارتش سوریه در عمق صحرا/درگیری شدید با جبهه النصره در شرق پایتخت

  • کد خبر : 10411
  • 14 مرداد 1396 - 17:45
ادامه عملیات ارتش سوریه در عمق صحرا/درگیری شدید با جبهه النصره در شرق پایتخت

منابع سوری از حمله نیروهای ارتش به مواضع تروریست‌های تکفیری در شرق پایتخت و ادامه نبرد ارتش در عمق صحرا خبر دادند. ارتش سوریه همچنان به عملیات خود در اطراف شهر «السخنه» در حومه شرقی حمص ادامه می‌دهد. ارتش توانست چند تپه مشرف به آن را آزاد کند و همچنین حمله تروریست‌های داعشی به مواضع آزاد […]

منابع سوری از حمله نیروهای ارتش به مواضع تروریست‌های تکفیری در شرق پایتخت و ادامه نبرد ارتش در عمق صحرا خبر دادند.

ارتش سوریه همچنان به عملیات خود در اطراف شهر «السخنه» در حومه شرقی حمص ادامه می‌دهد. ارتش توانست چند تپه مشرف به آن را آزاد کند و همچنین حمله تروریست‌های داعشی به مواضع آزاد شده در اطراف این شهر را هم دفع کند.

یک منبع میدانی تاکید کرد نبردهای ارتش سوریه و  همپیمانانش همچنان خارج از شهر السخنه دنبال می‌شود، شهری که آخرین دژ گروه تروریستی داعش در حومه شرقی حمص قلمداد می‌شود.

نیروهای  ارتش در حال حاضر به پیشروی در عمق صحرا ادامه می‌دهند و توانستند منطقه واقع در شمال «التنف» را آزاد کنند که این دستاورد به ارتش  اجازه می‌دهد به سمت شمال و شهر البوکمال پیشروی کند که در ۲۰ کیلومتری آن قرار گرفته است.

در صورت آزادسازی البوکمال، نیروهای ارتش قادر خواهند بود تا بیش از نیمی از مرزهای سوریه و عراق را از سمت شهر القائم در شمال تا گذرگاه التنف در جنوب به کنترل کامل خود درآورند و ارتش را در آستانه ورود به شهر دیرالزور قرار خواهد داد که هم اکنون در محاصره گروه تروریستی داعش قرار دارد.

در حومه السویداء در جنوب سوریه هم نیروهای ارتش با پشتیبانی همپیمانان، منطقه الضبیعیه و  تپه الاسدیه در جنوب سد الزلف و تپه الحردیه در نزدیکی مرزهای سوریه و اردن را آزاد کردند که در نتیجه آن شماری از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند،  ارتش همچنان به پیشروی خود در مرزهای جنوبی سوریه ادامه می‌دهد.

در شمال سوریه هم ارتش حمله شدید تروریست‌های جبهه النصره به اطراف شهرک معان و  تپه بزام در حومه شمالی حماه را دفع کرد.

این در حالی است که درگیری‌ها میان ارتش سوریه و تروریست‌های داعشی در محور خط انتقال نفت در حومه شرقی السلمیه در حومه حامه ادامه دارد که در نتیجه آن شماری از تکفیری‌ها به هلاکت رسیدند.

در جبهه شرق پایتخت هم از صبح امروز درگیری‌های شدیدی میان ارتش سوریه و تروریست‌های جبهه النصره جریان دارد، ارتش سوریه از محورهای مختلف به مواضع تروریست‌ها در محور عین ترما به جوبر حمله کرده است.

یک منبع میدانی گفت نیروهای ارتش توانستند به ورودی شهرک عین ترما از سمت محله جوبر برسند و بر انبارهای تسلیحاتی و تونل‌های امدادرسانی به تروریست‌های جبهه النصره و فیلق الرحمن مسلط شوند.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.