اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شهرک «مارینا» در جنوب منطقه راهبردی اثریا در آستانه آزادی؛ حملات سنگین تروریست‌ها برای اشغال حومه سلمیه ناکام ماند + نقشه میدانی

  • کد خبر : 10354
  • 12 مرداد 1396 - 11:09
شهرک «مارینا» در جنوب منطقه راهبردی اثریا در آستانه آزادی؛ حملات سنگین تروریست‌ها برای اشغال حومه سلمیه ناکام ماند + نقشه میدانی

نیروهای متحد در تلاش هستند از جنوب منطقه راهبردی اثریا خود را به ارتفاعات الشاعر در استان حمص برسانند تا تروریست ها در استان حماه به طور کامل محاصره شوند. به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از صبح امروز عملیاتی را در جنوب منطقه راهبردی « اثریا» در شمال شرق استان […]

نیروهای متحد در تلاش هستند از جنوب منطقه راهبردی اثریا خود را به ارتفاعات الشاعر در استان حمص برسانند تا تروریست ها در استان حماه به طور کامل محاصره شوند.

به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از صبح امروز عملیاتی را در جنوب منطقه راهبردی « اثریا» در شمال شرق استان حماه علیه عناصر تروریستی داعش انجام دادند. نیروهای متحد در این محور درصدد هستند خود را به ارتفاعات  راهبردی « الشاعر » در شمال استان حمص برسانند.

در این عملیات ارتفاعات حومه شهرک « مارینا» در شمال شرق استان حماه از لوث وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد. این ارتفاعات بر  این شهرک به طور کامل مشرف هستند. در حال حاضر نیروهای متحد در فاصله چند صد متری شهرک مارینا هستند. از سویی دیگر، جنگنده های سوری و روسی با دریافت دقیق اطلاعات از نیروهای مقاومت، مواضع تروریست ها را در مناطق « جنی العلباوی، قلیب الثور، صلبا، دکیله شمالی و دکیله جنوبی ( شمال شرق حماه) هدف قرار  دادند و خسارت های سنگینی به آنان وارد کردند. در این حملات ۲۰ خودروی نظامی، زرهی و یک انبار ذخیره سلاح منهدم شدند. ۷۰ تن از تروریست ها هم در جریان این حملات کشته و زخمی شدند.

**برای مشاهده جزییات بیشتر روی نقشه کلیک کنید**

به گزارش مشرق، نیروهای متحد در تلاش هستند از جنوب منطقه راهبردی اثریا خود را به ارتفاعات الشاعر در استان حمص برسانند تا تروریست ها در  استان حماه به طور کامل محاصره شوند. از شمال فرودگاه تی ۴ در استان حمص هم خبر می رسد دهها تن از عناصر تروریستی داعش حملات سنگینی را علیه مواضع نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت در مناطق « جب الجراح، مکسر الحصان و تلول الهوی» انجام دادند.

در مقابل نیروهای متحد هم توانستند در همان گام نخست تحرکات تروریست ها را رصد کنند و در مکانی از پیش تعیین شده خودروهای انتحاری آنان را با موشک حرارتی هدف قرار دهند. درگیری در این محور چندین ساعت به طول انجامید و در نهایت تروریست ها با ۴۰ کشته مجبور به عقب نشینی شدند.

به گزارش مشرق، تروریست های داعش در این حملات درصدد بودند با اشغال این سه منطقه راهبردی به سوی شهر سلمیه پیشروی کنند که با مقاومت نیروهای متحد، ناکام ماندند.

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.