اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

داعش آماده خروج از اردوگاه یرموک است/ حملات ارتش سوریه به تروریست‌ها در حمص، حماه و دیرالزور

  • کد خبر : 8487
  • 01 خرداد 1396 - 10:40
داعش آماده خروج از اردوگاه یرموک است/ حملات ارتش سوریه به تروریست‌ها در حمص، حماه و دیرالزور

داعش اعلامیه‌هایی را در میان ساکنان اردوگاه یرموک در جنوب دمشق پخش کرده و از آن‌ها خواست در صورت تمایل به خروج از این اردوگاه اسامی خود را در مراکز مشخص شده ثبت کنند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از روزنامه مستقل رأی الیوم، داعش خروج غیرنظامیان از اردوگاه فلسطینی یرموک در جنوب دمشق […]

داعش اعلامیه‌هایی را در میان ساکنان اردوگاه یرموک در جنوب دمشق پخش کرده و از آن‌ها خواست در صورت تمایل به خروج از این اردوگاه اسامی خود را در مراکز مشخص شده ثبت کنند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از روزنامه مستقل رأی الیوم، داعش خروج غیرنظامیان از اردوگاه فلسطینی یرموک در جنوب دمشق را به ثبت اسامی‌شان در سه مرکز در این اردوگاه و منطقه العسالی مشروط کرده است.

داعش کنترل بخش‌های وسیعی از اردوگاه یرموک واقع در جنوب دمشق را در دست دارد و در محله‌های العسالی و حجر الاسود و منطقه التضامن نیز حضور دارد.

منابع محلی می‌گویند، گفته شده کسانی که از این اردوگاه خارج می‌شوند ظرف یک هفته به رقه و دیرالزور می‌روند. تروریست‌های داعش فروش املاک خود را در بازارهای این اردوگاه و الحجر الاسود آغاز کرده‌اند.

اردوگاه یرموک در جنوب دمشق/ سبز: شورشیان   سیاه: داعش

از سوی دیگر ارتش سوریه حملات گسترده‌ای را علیه تروریست‌های داعش در حومه حمص، حماه و دیر الزور انجام داد و خسارت‌های سنگینی را به آن‌ها وارد کرد. تعدادی از تروریست‌ها در این حملات کشته و زخمی شدند.

در همین راستا، طلال البرازی، استاندار حمص اعلام کرد که محله الوعر در این استان بعد از خروج آخرین سری از افراد مسلح و خانواده‌هایشان از وجود تروریست‌ها پاکسازی شد.

به گفته البرازی، نیروهای امنیت داخلی وارد مناطق القصر العدلی و اداره پلیس الوعر و نهادهای حکومتی می‌شوند.

به گفته منابع، ۹۸۹ تن از محله الوعر خارج شدند و به شهر جرابلس در حومه شمالی حلب و شهر ادلب رفتند.

منبع:ایسنا

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.