اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اقدامات وحشیانۀ جنگجویان خارجی داعش در موصل

  • کد خبر : 8063
  • 08 اردیبهشت 1396 - 12:31
اقدامات وحشیانۀ جنگجویان خارجی داعش در موصل

روزنامه دیلی تلگراف نوشت : داعش برای حفظ موصل از هیچ جُرم و جنایتی رویگردان نیست. روزنامه دیلی تلگراف امروز جمعه در گزارشی به قلم بن فارمر با عنوان ” استفادۀ داعش از جنگجویان خارجی برای ارتکاب جنایات وحشیانه در آخرین مرحلۀ جنگ موصل ” نوشت : داعش که در شهر موصل عقب نشینی می […]

روزنامه دیلی تلگراف نوشت : داعش برای حفظ موصل از هیچ جُرم و جنایتی رویگردان نیست.

روزنامه دیلی تلگراف امروز جمعه در گزارشی به قلم بن فارمر با عنوان ” استفادۀ داعش از جنگجویان خارجی برای ارتکاب جنایات وحشیانه در آخرین مرحلۀ جنگ موصل ” نوشت : داعش که در شهر موصل عقب نشینی می کند ، از جنگجویان خارجی برای ارتکاب جنایات فجیع و وحشیانه استفاده می کند تا شاید این شهر را تحت کنترل خود نگه دارد.
این روزنامه انگلیسی می نویسد : داعش از جنگجویان خارجی که در میان آنها اتباع انگلیسی وجود دارند ، به علت برخورد وحشیانه شان با مردم، به عنوان آخرین خط دفاعی استفاده می کند.
دیلی تلگراف به نقل از جان دوریان سخنگوی ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش گزارش داد: حدود هزار نیروی مسلح داعش همچنان در موصل هستند که در میان آنها تعداد زیادی جنگجوی خارجی وجود دارد.
دوریان افزود : چیزی که بارها دیدیم ، این بود که سران داعش از مناطقی که احتمال از دست دادنش را می دهند ، فرار می کنند و جنگجویان خارجی را رها می کنند زیرا این جنگجویان با مردم وحشیانه برخورد می کنند.
وی خاطرنشان کرد: آنچه ما هم اکنون در مرکز موصل می بینیم ، اینست که داعش از چیزی شبیه سلاح های شیمیایی استفاده می کند . داعش به روش های وحشیانه با مردم رفتار می کند و افراد را فقط به علت داشتن نیت ترک موصل اعدام می کند.
دیلی تلگراف نوشت: پیوستن جنگجویان خارجی به داعش متوقف شده است زیرا ائتلاف مسیرهای پشتیبانی داعش را مسدود کرده است و بسیاری از جنگجویان خارجی به علت عقب نشینی داعش ، برای بازگشت به اروپا تلاش می کنند ولی بازداشت می شوند یا به دست نیروهای عراقی و سوری کشته می شوند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.