اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عذرخواهی داعش از رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 7997
  • 03 اردیبهشت 1396 - 20:05
عذرخواهی داعش از رژیم صهیونیستی

وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی فاش کرد که تروریست‌های داعش یک بار به صورت اشتباه نیروهای اسرائیلی را هدف قرار داده و فورا معذرت‌خواهی کرده‌اند.  به گزارش اخبار جهادی «موشه یعلون» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با شبکه ۱۰ تلویزیون این رژیم اذعان کرد که داعش یک بار در «جولان» در جنوب سوریه، اشتباهی […]

وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی فاش کرد که تروریست‌های داعش یک بار به صورت اشتباه نیروهای اسرائیلی را هدف قرار داده و فورا معذرت‌خواهی کرده‌اند.

 به گزارش اخبار جهادی «موشه یعلون» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با شبکه ۱۰ تلویزیون این رژیم اذعان کرد که داعش یک بار در «جولان» در جنوب سوریه، اشتباهی به سوی نیروهای اسرائیلی شلیک کرده و معذرت‌خواهی کرده است و این ایران است که دائما اسرائیل را هدف قرار می‌دهد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه المیادین، «موشه یعلون» گفت: ایران است که دائما حملات علیه اسرائیل را انجام می‌دهد و بیشترین موارد شلیک از مناطقی است که ارتش سوریه در آن‌جا حضور دارد و فقط یک بار داعش اخیرا به صورت اشتباهی شلیک و بعد فورا معذرت‌خواهی کرده است.

تروریست‌های داعش پیش از این در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بودند که «مأمور جنگ با اسرائیل نیستیم» و در توجیه آن گفته‌اند که «قدس آزاد نخواهد شد تا زمانی که ما از شر این بت‌ها و خاندان‌ها که کنترل سرنوشت جهان اسلام را به دست گرفته‌اند رها شویم».

ارتش رژیم صهیونستی جمعه گذشته از اصابت سه خمپاره از خاک سوریه به داخل اراضی اشغالی که از جولان شلیک شده بود، خبر داد اما تلفاتی در پی نداشت.

ارتش اسرائیل امروز (یکشنبه) پادگان «نبع الفوار» ارتش سوریه را در شمال غرب ریف قنیطره هدف قرار داد که در پی آن سه سرباز سوری کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

 منبع:فارس
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.