اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

روزگار دختران نظامی روس در حلب چگونه می‌گذرد؟ +عکس

  • کد خبر : 7813
  • 21 فروردین 1396 - 20:17

دختران روسی که در قالب نیروهای نظامی روسیه در حلب حضور دارند، در گفتگو با روزنامۀ الوطن سوریه تاکید کردند که «عاشق این شهر» شده‌اند. الوطن در شمارۀ امروز خود نوشت دختران روس در بازارهای غرب حلب حضور پیدا می کنند تا با دوستانشان به خرید بپردازند، امری که نشان می دهد آنان احساس امنیت […]

دختران روسی که در قالب نیروهای نظامی روسیه در حلب حضور دارند، در گفتگو با روزنامۀ الوطن سوریه تاکید کردند که «عاشق این شهر» شده‌اند.

الوطن در شمارۀ امروز خود نوشت دختران روس در بازارهای غرب حلب حضور پیدا می کنند تا با دوستانشان به خرید بپردازند، امری که نشان می دهد آنان احساس امنیت کامل می کنند.

این روزنامه افزود: اگر چه دختران روس از حضور در برابر رسانه ها یا گفتگو با آن ها گریزان اند اما از گرفتن عکس های یادگاری کوتاهی نمی کنند.

اگر چه بیش از دو ماه است که آن ها در حلب هستند اما چیز زیادی از زبان عربی یاد نگرفته اند و به همین دلیل، نمی توانند چندان با افراد محلی ارتباط برقرار کنند.

احساس غالب مردم حلب هم که شاهد حضور این دختران روسی در شهر خود هستند آنست که آنان افراد خوبی هستند که در حال خدمت به کشورشان روسیه اند.

یکی منبع اختصاصی به روزنامه الوطن گفت یکی از وظایف این سربازان زن که تعدادشان حدود ۱۰۰ نفر است، تشویق زنان سوری برای عضویت داوطلبانه در ارتش و نیروهای دفاع مدنی است.

 

زنان نظامی روسی در پایگاه حمیمیم لاذقیه

منبع:العالم

 به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.