اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت بیش از ۱۰۰ تروریست در پایگاهی متعلق به القاعده در سوریه

  • کد خبر : 6721
  • 02 بهمن 1395 - 11:18
هلاکت بیش از ۱۰۰ تروریست در پایگاهی متعلق به القاعده در سوریه

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در حمله جنگنده‌های این کشور به یک پایگاه وابسته به القاعده در حومه حلب، بیش از ۱۰۰ تروریست به هلاکت رسیدند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از رای الیوم، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ تروریست در حمله جنگنده های این کشور به پایگاه […]

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در حمله جنگنده‌های این کشور به یک پایگاه وابسته به القاعده در حومه حلب، بیش از ۱۰۰ تروریست به هلاکت رسیدند.
 به گزارش اخبار جهادی به نقل از رای الیوم، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ تروریست در حمله جنگنده های این کشور به پایگاه “شیخ سلیمان” وابسته به القاعده در سوریه کشته شدند.

جف دیویس، سخنگوی وازرت دفاع آمریکا، اعلام کرد: این عملیات به وسیله هواپیماهای بدون سرنشین و جنگنده های آمریکایی صورت گرفت.

وی افزود: پادگان آموزشی شیخ سلیمان دست کم از سال ۲۰۱۳ در سوریه مشغول فعالیت است. انهدام این پادگان، عملیات آموزش گروه های مسلح و معارض سوری، روند پیوستن به این گروه ها و همکاری آنها با القاعده را از میان برد.

پایگاه های اینترنتی وابسته به معارضان سوری نیز اعلام کردند: در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به پادگان شیخ سلیمان در غرب شهرک “داره عزه” در حومه حلب، بیش از ۸۰ نفر از عناصر جبهه النصره (وابسته به القاعده) و برخی از عناصر گروه نورالدین زنکی کشته شدند.

همچنین در حمله جنگنده‌های آمریکایی به ایستگاهی نزدیک شهرک “باتبو” در غرب حلب، شماری از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

به گزارش منابع معارض سوری، گروه تروریستی جبهه النصره مقرهایی را برای نبرد احتمالی پس از کنفرانس آستانه، در ادلب برای عناصر خود فراهم کرده است و این گروه بر تعدادی از مقرهای گروه تروریستی احرار الشام در حومه غربی ادلب نیز مسلط شده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.