اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نُجَباء: آزادسازی فلسطین را وظیفه خود می‌دانیم

  • کد خبر : 13136
  • 18 آذر 1396 - 13:46
نُجَباء: آزادسازی فلسطین را وظیفه خود می‌دانیم

در پی تصمیم ماجراجویانه رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر شناسایی قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای به‌شدت این اقدام خصمانه را محکوم کرد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از مرکز اطلاع رسانی نجباء، این جنبش مقاومت اسلامی در بیانیه ای بار دیگر تصمیم آمریکا مبنی بر شناسایی قدس به عنوان […]

در پی تصمیم ماجراجویانه رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر شناسایی قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای به‌شدت این اقدام خصمانه را محکوم کرد.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از مرکز اطلاع رسانی نجباء، این جنبش مقاومت اسلامی در بیانیه ای بار دیگر تصمیم آمریکا مبنی بر شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه با اشاره به آنکه تصمیم ترامپ و انتقال سفارت آمریکا به قدس، برای اذهان آگاه و وجدان‌های بیدار انسان‌های شریف مقاومت اسلامی غیرمنتظره نبود، آمده است: این تصمیم دیر یا زود اتخاذ می‌شد و از دهه‌ها پیش اجرای آن به تعویق انداخته شده بود تا نظم منطقه فروپاشیده و از نو بازسازی شود؛ با این هدف که پس از تسلیم ملت‌ها و از هم پاشیدن ارکان وحدت و همبستگی دینی اسلامی و ملی عربی از طریق فتنه‌های طائفه‌ای، فقر، ترور، گرسنگی، رانده شدن از خانه و کاشانه، جنگ‌های داخلی و تقسیم شدن به مرزهای خونین که توسط عناصر تفکر صهیونیستی آمریکایی وغربی ترسیم شده بود، فضای مناسب برای اینکه ملت‌ها و جوامع عربی و اسلامی این مسأله خفت بار را بپذیرند آماده شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن یادآوری پیمان سایکس- پیکو، وعده بالفور و سپس ایجاد رژیم نامشروع صهیونیستی و پیمان سازش کمپ دیوید که سبقت گرفتن رژیم‌های حقیر در ایجاد روابط پیدا و پنهان با اسرائیل و تضعیف مقاومت از پیامدهای آن بود، خاطرنشان کرد: این تصمیم گردن‌کشانه و خصمانه دولت آمریکا مصداق همان است که بارها بر آن تأکید کرده‌ایم؛ تصمیم گیران آمریکایی هرچقدر هم با یکدیگر در رویکردهای سیاسی اختلاف داشته باشند، دنباله‌رو نقشه استراتژیک واحدی در عرصه جهانی هستند که بیش از یک قرن است در این منطقه و سرزمین و ثروت‌ها و موقعیت استراتژیک آن، به سلطه‌جویی و سوءاستفاده و تجاوز و تحقیر ملت‌ها می‌پردازد و رژیم صهیونیستی نیز در خط مقدم این سناریو نقش ایفا می‌کند.

در این بیانیه علاوه بر اعلام پایبندی دائم «نُجَباء» به استمرار جهاد و مقاومت در مقابل سلطه آمریکایی ـ صهیونیستی، تأکید شده است: هرقدر مشکلات و سختی‌ها افزایش یابد، به‌هیچ‌وجه از اجرای وظیفه مقدس خود در آماده‌سازی و بسیج عمومی برای رهایی سرزمین فلسطین و قدس شریف که قبله اول مسلمانان و دومین حرم مقدس است فرونمی‌گذاریم و به‌مصداق فرموده خداوند متعال، جوانان امت اسلام را برای این هدف والا آماده می‌سازیم.

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.