اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آتشباری توپخانه‎ای و موشکی یمن علیه پایگاه‎های سعودی

  • کد خبر : 9782
  • 15 تیر 1396 - 17:30
آتشباری توپخانه‎ای و موشکی یمن علیه پایگاه‎های سعودی

نیروهای ارتش یمن و انصارالله طی ساعات گذشته خسارت‌های سنگینی را به نظامیان سعودی و عناصر مسلح طرفدار دولت مستعفی یمن در منطقه «نهم» واقع در شمال غربی استان صنعاء وارد کردند. به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش یمن و انصارالله روز گذشته پایگاه‌های مزدوران سعودی در منطقه «یام» در منطقه نهم واقع در شمال […]

نیروهای ارتش یمن و انصارالله طی ساعات گذشته خسارت‌های سنگینی را به نظامیان سعودی و عناصر مسلح طرفدار دولت مستعفی یمن در منطقه «نهم» واقع در شمال غربی استان صنعاء وارد کردند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش یمن و انصارالله روز گذشته پایگاه‌های مزدوران سعودی در منطقه «یام» در منطقه نهم واقع در شمال غربی استان صنعاء را هدف قرار دادند و تلاش آنها برای نفوذ به پایگاه های ارتش یمن و انصارالله در مجاورت العقران را خنثی کردند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله طی ساعات گذشته بر پایگاه های مزدوران در منطقه حیفان استان تعز تسلط یافتند و یک خودروی نظامی آنها در شرق المخا هدف قرار دادند و محل استقرار شبه نظامیان در شمال جبل نابضه در منطقه موزع و تپه الخزان در منطقه حیفان را با شلیک چندین گلوله توپ منهدم کردند.

یک منبع نظامی یمن به خبرگزاری سبانت گفت که یگان توپخانه ای ارتش یمن و انصارالله محل تجمع مزدوران سعودی را در پایگاه های «القنبور، الطوال، شبکه المصفق، البیت الابیض و ام القطب» را در جازان واقع در جنوب عربستان هدف قرار داد.

حمله توپخانه‌ای یمن به پایگاه‌های ارتش عربستان در جازان

مواضع نظامی ارتش عربستان در جازان واقع در جنوب این کشور روز چهارشنبه گذشته به شدت گلوله باران شد.

شبکه المسیره در این باره گزارش داد که محل استقرار نظامیان سعودی در پایگاه‌های «تپه الحمرا، شبکه المصفق و البیت الابیض و پایگاه ام القطب» در جازان هدف حملات توپخانه ای قرار گرفت.

گلوله باران مواضع شبه نظامیان سعودی در شمال صحرای میدی

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله محل استقرار نظامیان ارتش عربستان در صحرای میدی استان حجه را هدف قرار داد.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله با حمله توپخانه‎ای، مواضع «مزدوران» سعودی و شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در شمال صحرای میدی را منهدم کرد.

از سوی دیگر، جنگنده های سعودی شب گذشته شش بار به دو منطقه حرض و میدی طی ساعات گذشته حمله کردند.

کشته و زخمی شدن چندین شبه‎نظامی در منطقه «صراوح» استان مأرب

تعدادی از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی روز چهارشنبه گذشته طی دو عملیات جداگانه ارتش یمن و انصارالله در منطقه «صراوح» استان مأرب واقع در شرق این کشور کشته و یا زخمی شدند.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله این دو عملیات را در غرب منطقه ربیعه و المشجح علیه مزدوران سعودی در صراوح انجام دادند.

انتهای پیام/

 منبع:فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.