اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۱۵ کشته و زخمی در حمله جنگنده‌های ائتلاف به حومه دیرالزور سوریه

  • کد خبر : 7891
  • 29 فروردین 1396 - 10:08
۱۵ کشته و زخمی در حمله جنگنده‌های ائتلاف به حومه دیرالزور سوریه

در حمله جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش به شهر البوکمال در حومه دیر الزور در شرق سوریه ۱۵ آواره کشته و زخمی شدند. به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، برخی منابع محلی اظهار داشتند، ۱۵ غیرنظامی از جمله تعدادی زن و کودک در حمله جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش به شهر البوکمال در حومه شرقی دیر […]

در حمله جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش به شهر البوکمال در حومه دیر الزور در شرق سوریه ۱۵ آواره کشته و زخمی شدند.

به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، برخی منابع محلی اظهار داشتند، ۱۵ غیرنظامی از جمله تعدادی زن و کودک در حمله جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش به شهر البوکمال در حومه شرقی دیر الزور در نزدیکی مرزهای عراق کشته شدند.

این منابع افزودند: در این حملات خانه‌های مسکونی در روستای الحسینیه‌، منطقه “دوار المصریه” شهر البوکمال،‌ شهر السکریه و اطراف میدان نفتی الاحمر در حومه البوکمال هدف قرار گرفت.

شبکه خبری “شام” وابسته به مخالفان سوری اعلام کرد که بیشتر کشته‌ها از آوارگان عراقی بودند و برخی فعالان نیز از زخمی شدن ۴۰ تن در این بمباران خبر می‌دهند.

در چند هفته اخیر صدها تن از آوارگان و ساکنان حومه شهرهای رقه و دیر الزور در حملات هوایی ائتلاف ضد داعش به مراکز اسکان موقت از جمله تعدادی مدرسه در این مناطق کشته و زخمی شده‌اند. بخش بزرگی از این دو استان تحت تصرف داعش است.

به گفته یک منبع نظامی سوری ارتش این کشور شب گذشته حمله‌ای را به شهر “طیبه الامام” واقع در حومه شمالی حماه‌ با هدف بازپس‌گیری آن از شورشیان آغاز کرد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7891

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.