اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

موافقت «جیش‌الاسلام» با توقف درگیری‌ با دیگر گروه‎های تروریستی در شرق دمشق

  • کد خبر : 10076
  • 25 تیر 1396 - 10:52
موافقت «جیش‌الاسلام» با توقف درگیری‌ با دیگر گروه‎های تروریستی در شرق دمشق

گروهک تروریستی «جیش الاسلام» در بیانیه‎ای موافقت خود را با طرح پایان درگیری با دیگر گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی اعلام کرد. به گزارش اخبار جهادی،گروهک تروریستی «جیش الاسلام» در بیانیه‎ای موافقت خود را با طرح «شورای نظامی» دمشق و ریف آن برای «پایان بحران درگیری بین گروه‎های معارض در غوطه شرقی» اعلام کرد. «حمزه […]

گروهک تروریستی «جیش الاسلام» در بیانیه‎ای موافقت خود را با طرح پایان درگیری با دیگر گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی اعلام کرد.

به گزارش اخبار جهادی،گروهک تروریستی «جیش الاسلام» در بیانیه‎ای موافقت خود را با طرح «شورای نظامی» دمشق و ریف آن برای «پایان بحران درگیری بین گروه‎های معارض در غوطه شرقی» اعلام کرد.

«حمزه بیرقدار» سخنگوی جیش الاسلام این بیانیه را [روز پنجشنبه ۱۳ ژوئیه] قرائت و در آن تاکید کرد که جیش الاسلام آماده همکاری کامل برای موفقیت این طرح است که به پایان درگیری بین «جیش الاسلام، فیلق الرحمن و تحریر الشام (جبهه النصره)» می‎انجامد.


«شورای نظامی دمشق» وابسته به گروه‎های مسلح سوری این طرح را در پنجم ماه جاری میلادی اعلام کرد و در آن از «گروه‎های معارض» در غوطه شرقی خواسته که جنگ کنونی با یکدیگر را که به کشته شدن تعداد زیادی از آنها شد، متوقف کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.