اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عکس/تجهیزات سعودی در دستان تروریست‌های النصره

  • کد خبر : 10713
  • 24 مرداد 1396 - 10:22
عکس/تجهیزات سعودی در دستان تروریست‌های النصره

نیروهای حزب‌الله لبنان پس از آزادسازی منطقه عرسال از اشغال گروه تروریستی داعش در عملیات پاکسازی تجهیزاتی را کشف کرد که متعلق به عربستان سعودی است.  منابع آگاه اعلام کردند نیروهای حزب‌الله لبنان در عملیات پاکسازی منطقه از تله‌های انفجاری گروه تروریستی جبهه النصره موفق به کشف تجهیزاتی شدند که آرم عربستان سعودی بر روی […]

نیروهای حزب‌الله لبنان پس از آزادسازی منطقه عرسال از اشغال گروه تروریستی داعش در عملیات پاکسازی تجهیزاتی را کشف کرد که متعلق به عربستان سعودی است.

 منابع آگاه اعلام کردند نیروهای حزب‌الله لبنان در عملیات پاکسازی منطقه از تله‌های انفجاری گروه تروریستی جبهه النصره موفق به کشف تجهیزاتی شدند که آرم عربستان سعودی بر روی آن نقش بسته است.
این تجهیزات در شرایطی کشف می‌شود که عربستان سعودی با اشاره رفتن انگشت اتهام به سوی قطر این کشور را حامی گروه‌های تروریستی و برهم زننده ثبات و امنیت در کشورهای منطقه می‌داند.
«برنار اسکارسینی» رئیس سابق دستگاه اطلاعات داخلی فرانسه تاکید کرد حامی مالی اصلی گروههایی که وفاداری خود را به شبکه القاعده اعلام کرده‌اند، بندر بن سلطان دبیرکل شورای امنیت ملی و رئیس سازمان اطلاعات عربستان است که سیاست منطقه‌ای مستقلی از برادران و عموزادگانش را در پیش گرفته است و در پس تامین مالی گروههای به اصطلاح جهادی در افغانستان، سوریه، لبنان، مصر و شمال آفریقا قرار دارد.
«آدام وینشتاین» روزنامه‌نگار هافینگتون پست نیز در یادداشتی اعلام کرد از ۶۱ گروهی که نامشان در فهرست سازمان‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا قرار گرفته است، اکثریت چشمگیر آن‌ها گروههایی هستند که الهام گرفته از وهابیت هستند و از حمایت مالی سعودی‌ها برخوردارند؛ گروههایی که تمرکز خود را روی غرب و ایران به‌عنوان دشمنان اصلی خود معطوف کرده‌اند./پایگاه دیدبان

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.