اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۸۰ درصد شهر المیادین از اشغال تروریست‌های داعش خارج شد/ نیروهای جبهه مقاومت به یک قدمی نیروهای کرد در شرق دیرالزور رسیدند+ نقشه میدانی

  • کد خبر : 12052
  • 22 مهر 1396 - 8:40
۸۰ درصد شهر المیادین از اشغال تروریست‌های داعش خارج شد/ نیروهای جبهه مقاومت به یک قدمی نیروهای کرد در شرق دیرالزور رسیدند+ نقشه میدانی

گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای جبهه مقاومت، حدود هزار تن نیروهای نخبه چچنی و ازبک خود را از گذرگاه القائم در استان الانبار عراق به جنوب استان دیرالزور سوریه اعزام کرده است. به گزارش اخبار جهادی، آخرین خبرها از استان دیرالزور سوریه حاکیست، پیشروی نیروهای جبهه مقاومت در شهر المیادین ادامه دارد و […]

گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای جبهه مقاومت، حدود هزار تن نیروهای نخبه چچنی و ازبک خود را از گذرگاه القائم در استان الانبار عراق به جنوب استان دیرالزور سوریه اعزام کرده است.

به گزارش اخبار جهادی، آخرین خبرها از استان دیرالزور سوریه حاکیست، پیشروی نیروهای جبهه مقاومت در شهر المیادین ادامه دارد و در جدیدترین تحولات میدانی، بیش از ۶۰ درصد محله «المساکن»  از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شد و ۴۰ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند. درگیری ها در بخش غربی این محله همچنان ادامه دارد.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت مواضع خود را در مناطق مهم «الرشاده، الجسر و طیبه» تثبیت کردند؛ با رسیدن نیروهای سوری و مقاومت به محله « الجسر»، محاصره تروریست های داعش در شهر المیادین کامل شده است و ارتباط آنان با محور جنوب (شهر البوکمال) قطع شد.

در حال حاضر، عملیات نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه برای پاکسازی کامل محله های «المساکن، فلاح، الملق، الثوره و بخش شمالی  محله شهرک صنعتی»ادامه دارد و جنگنده های سوری به شدت مواضع تروریست های داعش را در محورهای مختلف هدف قرار می دهند.

جنگنده های روسی درصدد هستند از نزدیک شدن تروریست ها از بخش شرقی رود فرات و حومه میدان های نفتی به سوی شهر المیادین جلوگیری کنند. با پاکسازی های صورت گرفته تاکنون ۸۰ درصد شهر المیادین از اشغال تروریست های داعش خارج شده است.

از سویی دیگر، گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای جبهه مقاومت، حدود هزار تن نیروهای نخبه چچنی و ازبک خود را از گذرگاه القائم در استان الانبار عراق به  جنوب استان دیرالزور سوریه اعزام کرده است.

از محور شرقی رود فرات هم خبر می رسد،عملیات نیروهای متحد در چند محور ادامه دارد و نیروها با پاکسازی مناطق آلوده درصدد هستند خود را به نزدیکی مواضع نیروهای کرد برسانند. در جریان درگیر های چند ساعت گذشته نیروهای سوری و مقاومت به پیشروی ها از سمت منطقه «حطله تحتانی» ادامه دادند و پس از درگیری های سنگین موفق شدند منطقه «حطله فوقانی» را به کنترل خود درآورند.

نیروهای جبهه مقاومت همچنین توانستند مواضع خود را در منطقه « مراط فوقانی» تثبیت کنند. در جریان عملیات در شرق رود فرات، میدان «الحلبیه» در منطقه الصالحیه از اشغال تروریست های داعش خارج شد.۳۰ تن از تروریست های داعش در جریان این درگیری ها به هلاکت رسیدند.

به گزارش اخبار جهادی، پیشروی نیروهای دموکراتیک سوریه در بخش شرقی رود فرات ادامه دارد و در جدیدترین تحولات میدانی روستای « هلالا» درحومه شهرک الصور به تصرف نیروهای کرد درآمد.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.