اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۲ درصد تا آزاد سازی کامل بزرگترین استان عراق/ « راوه»، آخرین پایگاه تحت اشغال داعش در غرب استان الانبار +نقشه

  • کد خبر : 12604
  • 21 آبان 1396 - 10:42
۲ درصد تا آزاد سازی کامل بزرگترین استان عراق/ « راوه»، آخرین پایگاه تحت اشغال داعش در غرب استان الانبار +نقشه

در جریان عملیات امروز، روستاهای « البوعبید، البوفراج، البوشعبان، الباغوز، الربط، البوحردان، العش، دغسمه» از اشغال تروریست ها خارج شد و حدود ۴۷ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند. به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش، بسیج مردمی، پلیس فدرال و عشایر اهل سنت عراق از صبح امروز عملیات علیه عناصر تروریستی داعش را […]

در جریان عملیات امروز، روستاهای « البوعبید، البوفراج، البوشعبان، الباغوز، الربط، البوحردان، العش، دغسمه» از اشغال تروریست ها خارج شد و حدود ۴۷ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش، بسیج مردمی، پلیس فدرال و عشایر اهل سنت عراق از صبح امروز عملیات علیه عناصر تروریستی داعش را در غرب استان الانبار ادامه دادند و موفق شدند در  محور های مختلف پیشروی کنند.‌

نیروهای عراقی پس از درگیری های سنگین ۱۰ ساعته در محور شمالی رود فرات توانستند با عقب راندن تروریست ها، ۸ روستا را به کنترل خود در آورند.

در جریان عملیات امروز، روستاهای « البوعبید، البوفراج، البوشعبان، الباغوز، الربط، البوحردان، العش، دغسمه» از اشغال تروریست ها خارج شد و حدود ۴۷ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

با پاکسازی های صورت گرفته در حومه شمالی رود فرات، نیروهای عراقی موفق شدند خود را به بخش هایی دیگر از مرزهای مشترک با سوریه برسانند.

نیروهای عراقی همچنین حملات گسترده ای را از محور شمالی منطقه « الکرابله» در حومه شرقی شهر القائم علیه تروریست های داعش ترتیب دادند و موفق شدند در این محور پیشروی کنند.

نیروهای عراقی پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند به سوی پل الرمانه پیشروی کنند و در نهایت منطقه مهم « الرمانه» را هم از اشغال تروریست های داعش خارج کردند و به کنترل خود در آوردند.

با پاکسازی های صورت گرفته تنها منطقه مهم و راهبردی «راوه» در غرب استان الانبار در اشغال تروریست های داعش است؛ در حال حاضر، فقط ۲ درصد استان الانبار آلوده به تروریست های  داعش است.

به گزارش اخبار جهادی، در حال حاضر، نیروهای عراق عملیات آزادسازی منطقه مهم راوه را در دستور کار قرار داده اند؛ در عملیات امروز مساحتی حدود هزار کیلومتر مربع پاکسازی شد تا مجموع مناطق پاکسازی شده به ۲۶ هزار کیلومتر افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.