اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشف ۲۶۷ پیکر دیگر از قربانیان «اسپایکر»

  • کد خبر : 10723
  • 24 مرداد 1396 - 21:51
کشف ۲۶۷ پیکر دیگر از قربانیان «اسپایکر»

وزارت بهداشت عراق از کشف ۲۶۷ پیکر دیگر از قربانیان جنایت داعش در پایگاه هوایی «اسپایکر» تکریت خبر داد. به گزارش اخبار جهادی،وزارت بهداشت عراق، سه شنبه (امروز)، اعلام کرد که ۲۶۷ پیکر دیگر از قربانیان پایگاه «اسپایکر» در «تکریت» پیدا شده‌اند و آزمایش‌های ویژه مربوط به DNA  برای شناسایی این پیکر ها و ۴۶۷ […]

وزارت بهداشت عراق از کشف ۲۶۷ پیکر دیگر از قربانیان جنایت داعش در پایگاه هوایی «اسپایکر» تکریت خبر داد.

به گزارش اخبار جهادی،وزارت بهداشت عراق، سه شنبه (امروز)، اعلام کرد که ۲۶۷ پیکر دیگر از قربانیان پایگاه «اسپایکر» در «تکریت» پیدا شده‌اند و آزمایش‌های ویژه مربوط به DNA  برای شناسایی این پیکر ها و ۴۶۷ نفر دیگر، ادامه دارد.

«زید علی عباس» رئیس اداره پزشکی قانونی عراق، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲۶۷ پیکر دیگر کشف شده‌اند و تاکنون پیکرهای ۹۹۴ قربانی این جنایت داعش در پایگاه هوایی اسپایکر از ۱۴ منطقه کشف شده‌اند.

وی افزود: پیکرهای این افراد در منطقه کاخ‌های ریاست‌جمهوری در شهر تکریت کشف شده‌اند و تاکنون پیکرهای ۵۲۷ نفر پس از شناسایی به خانواده‌هایشان تحویل داده شده‌اند اما شناسایی هویت ۴۶۷ نفر دیگر، همچنان ادامه دارد.

عباس گفت: عملیات تفحص برای یافتن پیکرهای سایر قربانیان این پایگاه هنوز ادامه دارد.

تروریست‌های داعش در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۴ به پایگاه نظامی «اسپایکر» در استان صلاح الدین یورش بردند و ۱۷۰۰ دانشجوی نظامی را قتل عام کردند.

آنها ابتدا دانشجویان شیعه را شناسایی و جدا کردند و سپس همه را در یک محوطه بار به رگبار بستند و در گورهای جمعی دفن کردند.

در مارس ۲۰۱۵ و پس از آزادی تکریت، دهها گور جمعی که اجساد کشته شدگان اسپایکر در آن دفن شده بود، کشف شد؛ اما هنوز جست‌و‌جو برای کشف باقی گورهای جمعی مرتبط با این جنایت ادامه دارد.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.