اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشته شدن ۴۶ داعشی در موصل و الانبار/ انهدام مقرها و خودروهای بمبگذاری شده

  • کد خبر : 9304
  • 28 خرداد 1396 - 12:14
کشته شدن ۴۶ داعشی در موصل و الانبار/ انهدام مقرها و خودروهای بمبگذاری شده

منابع امنیتی عراق از کشته شدن ۴۶ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در عملیات نظامی در شهر موصل و استان الانبار این کشور خبر دادند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، پلیس فدرال عراق اعلام کرد که نیروهای پلیس به شمال محله الشفاء در شهر موصل یورش برده و ساختمان مجتمع […]

منابع امنیتی عراق از کشته شدن ۴۶ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در عملیات نظامی در شهر موصل و استان الانبار این کشور خبر دادند.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، پلیس فدرال عراق اعلام کرد که نیروهای پلیس به شمال محله الشفاء در شهر موصل یورش برده و ساختمان مجتمع پزشکی و بانک خون را بازپس گرفتند.

سرلشکر جودت شاکر فرمانده پلیس فدرال عراق در بیانیه ای با اعلام این خبر افزود: نیروهای پلیس در این عملیات ۱۶ داعشی را کشته و شش خودروی بمبگذاری شده و چهار موتورسیکلت را منهدم کردند و به ۱۰۰ متری کرانه رود دجله رسیدند.

وی افزود: یگان های دیگر به پیشروی به سمت بیمارستان الشفاء و بیمارستان الجمهوری و بیمارستان اطفال و دانشکده پزشکی برای آزادسازی آنها از دست گروه تروریستی داعش ادامه ی دهند.

کشته شدن ۲۷ تروریست در الانبار

ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق از کشته شدن ۲۷ تروریست و انهدام خودروهای بمبگذاری شده و مقرهای آنها خبر داد.

ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق در بیانیه خود اعلام کرد که در عملیات گسترده نیروهای مشترک عراقی با پشتیبانی هوایی در مناطقی دریاچه حدیثه، وادی الاخضر، وادی غیده و الفحیمی  و جنوب مطقه عنه در استان الانبار بیش از ۲۷ تروریست کشته و شش خودروی بمبگذاری شده منهدم شد.

این ستاد افزود: در این عملیات ۴۸ ساعته شش مقر و یک کارگاه بمبگذاری خودروها و یک کارگاه تولید بمب نیز منهدم شد.

برپایه این گزارش، نیروهای مشترک عراقی ۱۵۷ بمب را از راه دور منفجر و مقادیر سلاح و مهمات تروریست ها را مصادره کردند.

هلاک والی داعش در شرق استان صلاح الدین

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق از کشته شدن به اصطلاح والی الجبل داعش در انفجار بمب در منطقه مطیبیجه در شرق این استان خبر داد.

این منبع گفت: این بمب در مسیر خودروی این تروریست در جاده الزرکه – حمرین – مطیبجیه منفجر شد و وی درحال عزیمت برای برگزاری نشستی با عناصر گروه داعش در این منطقه بود.

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.