اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

زن انتحاری داعش کودک خردسال خودش را نیز به کشتن داد + عکس

  • کد خبر : 9869
  • 19 تیر 1396 - 13:14
زن انتحاری داعش کودک خردسال خودش را نیز به کشتن داد + عکس

یک زن انتحاری داعش خود را در بخش قدیمی موصل منفجر کرده و خود و کودکش را به کشتن داد. به گزارش اخبار جهادی، یک زن عضو داعش خود را میان افرادی که از دست نیروهای داعش در موصل می‌گریختند، پنهان کرد و در حالی که کودک خردسالش را به همراه داشت، خود را میان […]

یک زن انتحاری داعش خود را در بخش قدیمی موصل منفجر کرده و خود و کودکش را به کشتن داد.

به گزارش اخبار جهادی، یک زن عضو داعش خود را میان افرادی که از دست نیروهای داعش در موصل می‌گریختند، پنهان کرد و در حالی که کودک خردسالش را به همراه داشت، خود را میان مردم منفجر کرد.

تصاویری که شبکه تلویزیونی الموصلیه عراق به شکل تصادفی ضبط کرده نشان می‌دهد، عصر روز جمعه ۷ ژوئیه ۲۰۱۷ یک زن عضو داعش، در حالی که کودک خود را به عنوان پوشش در آغوش گرفته بود، توانست از موانع امنیتی عبور کرده و دقایقی بعد خود را میان مردمی که از دست نیروهای داعش در موصل می‌گریختند، منفجر کند.

این زن توانست با در آغوش گرفتن کودک خردسالش توجه نیروهای امنیتی را به این کودک جلب کرده و آنچه در دو کیفی که با خود حمل می‌کرد را از نظرها دور نگاه دارد.

احمد المعموری، سرگرد هنگ اول سازمان مبارزه با تروریسم عراق گفت: این زن یک کمربند انفجاری زیر لباس‌هایش به خود بسته بود و کلید انفجار آن در یکی از کیف‌هایی که به همراه داشت، جاسازی شده بود. او توانست از این طریق، خود را در بخش قدیمی موصل منفجر کرده و خود و کودکش را به کشتن دهد.

اگرچه گمان می‌رود که این زن انتحاری تصمیم داشت خود را در میان سربازان و نیروهای امنیتی منفجر کند، لیکن او و کودکش تنها قربانیان این انفجار بودند. در این حادثه دو سرباز نیز جراحات سطحی برداشتند.

تصاویری که از لحظه عبور این زن و کودکش گرفته شده، نشان می‌دهد، سرباز عراقی که این زن را بازرسی کرده، متوجه سیم کلید انفجاری که در دستان زن بوده، نشد.

پیش از این فرماندهان نظامی عراق اعلام کرده بودند عناصر تروریستی داعش که در نوار ساحلی رود دجله در شهر موصل سنگر گرفته‌اند برای برای ممانعت از پیشروی ارتش عراق، به استفاده از نیروهای انتحاری روی آورده‌اند.

منبع:ابنا

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.