اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

رویای ابوحامد به حقیقت پیوست/فتح دیرالزور حتمی است

  • کد خبر : 11268
  • 20 شهریور 1396 - 22:24
رویای ابوحامد به حقیقت پیوست/فتح دیرالزور حتمی است

فرمانده میدانی فاطمیون:بیشترین بازدهی با کمترین امکانات – ۴۵ روز،۴۵ عملیات موفق – اهمیت فتح دیرالزور در تحولات سوریه . به گزارش اخبار جهادی،یک فرمانده میدانی فاطمیون اظهار کرد:فتح دیرالزور حتمی است، نیروهای جبهه مقاومت از سه محور در منطقه حضور دارند، شناسایی منطقه توسط نیروهای فاطمیون و مدت زمان ۱۰۰ ساعت انجام شده است. […]

فرمانده میدانی فاطمیون:بیشترین بازدهی با کمترین امکانات – ۴۵ روز،۴۵ عملیات موفق – اهمیت فتح دیرالزور در تحولات سوریه .

به گزارش اخبار جهادی،یک فرمانده میدانی فاطمیون اظهار کرد:فتح دیرالزور حتمی است، نیروهای جبهه مقاومت از سه محور در منطقه حضور دارند، شناسایی منطقه توسط نیروهای فاطمیون و مدت زمان ۱۰۰ ساعت انجام شده است.

این فرمانده دلاور فاطمی خاطرنشان کرد:عملیات فتح دیرالزور از محورهای مختلف با حضور رزمندگان مدافع حرم فاطمیون متشکل از تیپ‌های امام حسن(علیه السلام)، حضرت ابوالفضل و تیپ امام رضا(علیه السلام) از دوماه قبل آغاز شده و تا به امروز موفقیتهای زیادی را کسب کرده است.

وی افزود:سردار شهید ابوحامد در زمان حیاتش می گفت ما باید به فرات برسیم و از آنجا بسوی عراق برویم و کربلا را زیارت کنیم، روزی می رسد که فاطمیون این کار را خواهد کرد و امروز همان روزی است که ابوحامد آرویش را داشت، نیروهای فاطمیون به فرات رسیده اند و بزودی آخرین پناهگاههای داعش را نابود می کنند.

این فرمانده فاطمیون یادآور شد:در پیروزی‌های اخیر فاطمیون در السخنه و دیرالزور جای شهیدانی که با خونشان این راه را به ما نشان دادند خالی است و بیش از همه جای سردار شهید علیرضا توسلی(ابوحامد) خالیست که می دید فاطمیون چطور صف تروریستهای تکفیری را درو می کند و به پیش می رود.

وی عنوان کرد:ما برای رسیدن به دیرالزور از مناطق صعب العبوری گذشتیم که بجز فاطمیون از عهده هیچ کسی برنمی آمد، نیروهای فاطمیون با کمترین امکانات ممکن توانستند بیشترین بازدهی را در مدت زمان کوتاهی داشته باشند، نکته جالب توجه این است که فاطمیون در مدت ۴۵ روز ۴۵ عملیات موفقیت آمیز را در مسیر رسیدن به دیرالزور در کارنامه خود دارد.

این فرمانده شناسایی فاطمیون بیان داشت:در حال حاضر نیروهای جبهه مقاومت به چند کیلومتری دیرالزور رسیده اند و به لطف خدا بزودی شاهد پیروزی همه جانبه در این منطقه استراتژیک خواهیم بود.

وی گفت:فتح دیرالزور اهمیت زیادی در تحولات سوریه دارد، چرا که این منطقه مهمترین پناهگاه تروریستهاست و بعد از فتح دیرالزور عملا گلیم داعش از بخش وسیعی از سوریه جمع می شود.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.