اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

در ایست «الشرقاط» چه می‌گذرد/شیوه فرار داعشی‌ها به روایت رزمندگان حشد شعبی + تصاویر

  • کد خبر : 7709
  • 10 فروردین 1396 - 15:09
در ایست «الشرقاط» چه می‌گذرد/شیوه فرار داعشی‌ها به روایت رزمندگان حشد شعبی + تصاویر

نیروهای داوطلب مردمی(حشد شعبی) نقش بسیار مهمی در موفقیت نیروهای امنیتی در عملیات پاکسازی عراق از لوث تروریسم تکفیری ایفا می‌کنند، ایست‌ بازرسی حشد شعبی در الشرقاط از جمله مکان‌های حساسی است که امدادرسانی به نیروهای خط مقدم را برعهده دارد. عملیات آزادسازی تلعفر از  اشغال تروریست‌های تکفیری به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود، نیروهای […]

نیروهای داوطلب مردمی(حشد شعبی) نقش بسیار مهمی در موفقیت نیروهای امنیتی در عملیات پاکسازی عراق از لوث تروریسم تکفیری ایفا می‌کنند، ایست‌ بازرسی حشد شعبی در الشرقاط از جمله مکان‌های حساسی است که امدادرسانی به نیروهای خط مقدم را برعهده دارد.

عملیات آزادسازی تلعفر از  اشغال تروریست‌های تکفیری به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود، نیروهای حشد شعبی مستقر در فرودگاه تلعفر نقش بسیار مهمی در این عملیات ایفا می‌کنند.

یک رزمنده حشد شعبی درباره ایست بازرسی الشرقاط و میزان آماده‌باش نیروهای داوطلب مردمی در این مکان مهم می‌گوید :«بسم الله الرحمن الرحیم و الحمدلله رب العالمین و الصلاه و السلام علی اشرف الخلق اجمعین اباالقاسم محمد و علی اهل بیته الطیبین الطاهرین.

رزمنده حشد شعبی می‌گوید : ما اکنون در دو راهی الشرقاط و جاده امدادرسانی هستیم که موصل را به بغداد وصل می‌کند.

رزمنده حشد شعبی به نزدیک بودن ایست الشرقاط به مرز و دیرالزور سوریه اشاره می‌کند و می‌گوید : در سمت راست من، منطقه الشرقاط قرار دارد و دشمن اکنون در سمت چپ و راست حضور دارد، اینجا که اکنون ما ایستاده‌ایم، دشمن در حال حاضر در پشت کوه‌هاست و فاصله ما و دشمن تقریبا دو کیلومتر است در سمت چپ ما، با صحرای حضر مرتبط است و همچنین دیرالزور سوریه و فاصله ما و خطوط مقدم جبهه در حال حاضر تقریبا هشت کیلومتر است.

رزمنده حشد شعبی به تسلط نیروهای مردمی بر اوضاع میدانی اشاره و تأکید می‌کند: الحمدلله رب العالمین، ما تقریبا از چهار یا پنج ماه پیش در این جاده مهم و استراتژیک که جاده امدادرسانی به نیروهای امنیتی و حشد شعبی به شمار می‌رود، مستقر هستیم و کنترل آن را در اختیار داریم.

 

رزمنده حشد شعبی درباره حملات تروریست‌های داعشی به این ایست می‌گوید: البته این موش‌ها(داعشی‌ها) تلاش کرده‌اند این جاده‌ کمک‌رسانی به نیروهای امنیتی‌ ما را مسدود کنند، شب گذشته هم تلاش کردند، ولی رزمندگان شجاع ما در کمین آنها هستند، آنها نتوانسته‌اند مانع پیشروی نیروهای شجاع ما شوند.

این رزمنده حشد شعبی با اشاره به ادامه عملیات تمام عیار نیروهای امنیتی و مردمی علیه تروریست‌های تکفیری گفت : ما وجب به وجب خاک عراق بزرگ‌مان را آزاد خواهیم کرد.

وی درباره موقعیت ایست بازرسی الشرقط می‌گوید: در سمت چپ ما، صحرای حضر قرار دارد که فاصله ما و صحرای حضر، حدود هشت کیلومتر است که با دیرالزور سوریه مرتبط است. ما در ایست بازرسی قوات وعد الله، الشباب الرسالی، تیپ ۳۳ هیئت حشد شعبی مستقر هستیم.

الحمدلله رب العالمین رزمندگان شجاع در حال حاضر به بازرسی از خودروها ادامه می‌دهند، زیرا موش‌ها(داعشی‌ها) تلاش می‌کنند به هر طریق ممکن فرار کنند چه با پوشیدن لباس زنانه یا جعل مدارک ، ولی ما اینجا رایانه‌ای داریم که اسامی جنایتکاران در آن ثبت شده است و اسامی را با کامپیوتر مطابقت می‌دهیم، البته گروهی از داعشی‌ها را پیدا کرده و آنها را دستگیر کردیم و مجازات شدند.

الحمد لله رب العالمین، در حال حاضر، مشاهده می‌کنید که جوانان، خودروها را به دقت بازرسی می‌کنند ، اکنون می‌رویم و یکی از خودروها را بازرسی می‌کنیم و از آنها می‌پرسیم که از کجا آمده‌اند و مقصدشان کجاست».

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

 به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.