اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آموزش بازجویان بحرینی توسط آمریکا

  • کد خبر : 10810
  • 30 مرداد 1396 - 12:26
آموزش بازجویان بحرینی توسط آمریکا

یکی از سازمان حقوق بشری به سندی دست یافته است که نشان می دهد کارشناسان آمریکایی، نیروهای امنیتی و بازجویان رژیم بحرین را تحت آموزش های فنی قرار داده اند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه تلویزیونی “اللؤلؤه”، «براین دولی» مدیر سازمان “حقوق بشر اول” گفت: این سازمان بر اساس قانون آزادی اطلاعات […]

یکی از سازمان حقوق بشری به سندی دست یافته است که نشان می دهد کارشناسان آمریکایی، نیروهای امنیتی و بازجویان رژیم بحرین را تحت آموزش های فنی قرار داده اند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه تلویزیونی “اللؤلؤه”، «براین دولی» مدیر سازمان “حقوق بشر اول” گفت: این سازمان بر اساس قانون آزادی اطلاعات به سندی از وزارت خارجه آمریکا دست یافته است که نشان می دهد این وزارتخانه در ماه مه سال ۲۰۱۵ میلادی یک دوره فشرده ۱۲ روزه برای مبارزه با تروریسم داخلی و بین المللی برگزار کرده است که در آن ۱۵ عضو دستگاه‌های امنیتی بحرینی شرکت داشته اند.

وی افزود: از بین ۱۵ بحرینی شرکت کننده در این دوره، تعدادی اعضای اداره بازپرسی جنایی بد سابقه و اعضای مراکز پلیس در جنوب بحرین و پایتخت این کشور و اداره اطلاعات مالی و مرکز مشترک مبارزه با تروریسم بوده اند.

براین دولی تصریح کرد: ادعا شده که هدف از این دوره فراگیری راههای تقویت کارهای اطلاعاتی پیش دستانه و فناوریهای اطلاعاتی در زمینه مبارزه با تروریسم و اجرای قانون بوده است.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. رژیم بحرین در راه سرکوب بحرین همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است.

نیروهای نظامی مشترک شورای همکاری خلیج فارس موسوم به سپر جزیره نیز در این راه به رژیم بحرین کمک می کنند.

در این مدت، صدها نفر شهید یا زخمی شده و یا به زندان افتاده و شکنجه شده اند.

رژیم بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده سازی به زندانهای طولانی مدت محکوم کرده است.

با وجود همه این اقدامات، جنبش مردم بحرین برای دستیابی به خواسته های خود همچنان ادامه دارد و آنها با برپایی تظاهرات خواهان برآورده شدن این خواسته ها هستند.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.