اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

خواهر شهید حججی: “آقا محسن” عاشقانه به سوریه رفت/ تصاویر شهید نشانه قدرت و رشادت‌ بچه‌های ایران است

  • کد خبر : 10601
  • 22 مرداد 1396 - 9:54
خواهر شهید حججی: “آقا محسن” عاشقانه به سوریه رفت/ تصاویر شهید نشانه قدرت و رشادت‌ بچه‌های ایران است

خواهر شهید مدافع حرم “محسن حججی” با بیان اینکه شهید عاشقانه به سوریه رفت، گفت: از علی می‌خواهم که راه پدرش را ادامه بدهد و مثل پدرش مرد و شجاع باشد و پیش هیچ‌کس سر خم نکند. مریم حججی خواهر شهید مدافع حرم “محسن حججی”  اظهار داشت: دلم می‌خواهد راه شهید ادامه پیدا کند، اگر […]

خواهر شهید مدافع حرم “محسن حججی” با بیان اینکه شهید عاشقانه به سوریه رفت، گفت: از علی می‌خواهم که راه پدرش را ادامه بدهد و مثل پدرش مرد و شجاع باشد و پیش هیچ‌کس سر خم نکند.

مریم حججی خواهر شهید مدافع حرم “محسن حججی”  اظهار داشت: دلم می‌خواهد راه شهید ادامه پیدا کند، اگر در دنیا چند جوان مانند آقا محسن باشند، دنیا بهشت می‌شود.

وی پیرامون پیام انتشار عکس‌های شهید در دنیا افزود: تصاویر شهید نشانه قدرت و رشادت‌ بچه‌های ایران است که انقدر محکم و قوی در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند و خم به ابرو نمی‌آورند.

خواهر شهید مدافع حرم “محسن حججی” درباره خاطرات کودکی خود با شهید گفت:  آقا محسن در کودکی بسیار شیرین بود و به دلیل اینکه من خواهر بزرگ بودم، اکثر زمان‌ها پیش من بود.

وی درباره آخرین دیدار خود با شهید “محسن حججی” بیان کرد: یک ساعت قبل از اینکه اعزام شوند، مادر با من تماس گرفت و گفت که آقا محسن دارند به سوریه اعزام می‌شود، همون لحظه اشک از چشمانم جاری شد و  به منزل پدرم آمدم تا با آقا محسن خداحافظی کنم، ما خیلی گریه و زاری می‌کردیم ولی او واقعا صبور بود و عاشقانه به سوری سوریه رفت.

حججی ادامه داد: وقتی که با ما خداحافظی کرد، حسی به من دست داد و حتی لحظه شهادتش هم که ما هنوز مطلع نشده بودیم، احساس غم داشتیم و اضطرابی در دل همه اعضای خانواده افتاده بود و برایش دست به دعا برداشتیم.

وی با بیان اینکه “آقا محسن” همانطور که آرزوی شهادت داشت، در پیشگاه حضرت زینب(س)  روسفید شد، گفت: ما از طریق شبکه‌های اجتماعی متوجه شدیم که آقا محسن اسیر شدند، پدرم رفتن که پرس‌وجو کنند که این تصاویر حقیقت دارد یا خیر که گفته بودند که فقط یک عکس منتشر شده و ما هنوز مطمئن نیستیم، تا عصر همان روز که به ما گفتند خبر اسارت شهید درست بوده و ما همان لحظه دست به دعا برداشتیم و نذر و نیاز کردیم اما ساعت ۲ و ربع نیمه شب عکس “آقا محسن” را زدند که به شهادت رسیده است.

خواهر شهید مدافع حرم “محسن حججی” خطاب به علی پسر شهید حججی گفت: از علی می‌خواهم که راه پدرش را ادامه بدهد و مثل پدرش مرد و شجاع باشد و پیش هیچ‌کس سر خم نکند، البته شهید در حالی که شجاع بود، بسیار مهربان بود و اصلا خنده از لبانش محو نمی‌شد.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.