اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بیانیه مهم “لشکر فاطمیون” خطاب به سردار سلیمانی درباره پایان داعش

  • کد خبر : 12786
  • 30 آبان 1396 - 14:07
بیانیه مهم “لشکر فاطمیون” خطاب به سردار سلیمانی درباره پایان داعش

رزمندگان “لشکر فاطمیون” در بیانیه‌ای پایان عُمر داعش را به رهبر انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفتند. به گزارش اخبار جهادی، رزمندگان لشکر فاطمیون در بیانیه‌ای به پایان رسیدن عُمر داعش را به مقام معظم رهبری و سرلشکر قاسم سلیمانی تبریک گفتند که متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ان […]

رزمندگان “لشکر فاطمیون” در بیانیه‌ای پایان عُمر داعش را به رهبر انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفتند.

به گزارش اخبار جهادی، رزمندگان لشکر فاطمیون در بیانیه‌ای به پایان رسیدن عُمر داعش را به مقام معظم رهبری و سرلشکر قاسم سلیمانی تبریک گفتند که متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ان ینصرکم الله فلا غالب لکم

فرمانده عزیز و شجاع محور مقاومت
سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی

سلام علیکم

اینک پس از ۶ سال با حضور خستگی‌ناپذیر میدانی و فرماندهی حضرتعالی و مقاومت مردانی از عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان گروه تروریستی صهیونیستی داعش به پایان عمر خود رسید و دنیا از لوث وجود این خونخواران تحت حمایت استکبار جهانی پاک گردید.

رزمندگان لشکر فاطمیون که در این ۶ سال تحت امر و زعامت ولی فقیه زمان و فرماندهی حضرتعالی در میدان‌های مختلف نبرد با تروریست‌های تکفیری شانه به شانه شیرمردان محور مقاومت در سخت‌ترین عرصه‌های این مبارزه مقدس حضور داشتند بر خود می‌دانند تا این پیروزی شیرین و فتح الفتوح عظیم را خدمت رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه‌ای‌، حضرتعالی و سایر مردم مظلوم و مسلمان جهان تبریک عرض نمایند.

در این لحظات ناب و پرحلاوت پیروزی جای تک تک شهدای عزیز و سرافراز فاطمیون خالی است اما خون این شهیدان است که امروز درخت اسلام ناب محمدی را همچنان آبیاری می‌کند و آن را مستحکم‌تر از گذشته پابرجای نگه داشته است.

بر این اعتقادیم گرچه عمر خونخواران داعش در عراق و سوریه به پایان رسیده است اما اربابان داعش در  تل آویو و واشنگتن بیکار نخواهند نشست و بر آتش شعله‌افروزی و کینه‌توزی و بدخواهی در جامعه بزرگ اسلامی اعم از شیعه و سنی خواهند دمید و ایدئولوژی نفاق و کینه همچنان پابرجا خواهد ماند.

امروز به برکت زعامت ولی امر مسلمین جهان و با فرماندهی و تدبیر والای شما مردانی از افغانستان خود را پیدا کرده و وارد عرصه و محور مقاومت شده‌اند و با فرمانده عزیزشان هم قسم‌اند که تا نابودی صهیونیسم جهانی از پای ننشینند.

در اینجا اعلام می‌داریم پس از پاک‌سازی کامل کشور سوریه از لوث وجود تروریست‌های تکفیری و تأمین کامل امنیت حرم عمه سادات(س) و حضرت رقیه(س) آماده هستیم تحت امر امام خامنه‌ای عزیز و با فرماندهی حضرتعالی در هر گوشه از جهان که صدای مظلومی شنیده شود پا به عرصه یاری مظلومان جهان بگذاریم.

فرماندهان و رزمندگان لشکر فاطمیون

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.