اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نمی‌گذاریم سلاح‌های پیشرفته به حزب‌الله برسد/ غزه باید ۲۴ ساعته برق داشته باشد

  • کد خبر : 9408
  • 31 خرداد 1396 - 15:39
نمی‌گذاریم سلاح‌های پیشرفته به حزب‌الله برسد/ غزه باید ۲۴ ساعته برق داشته باشد

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی درباره ممانعت از رسیدن سلاح‌های پیشرفته به حزب‌الله و همچنین بحران برق در نوار غزه اظهاراتی را مطرح کرد. به گزارش اخبار جهادی «گادی ایزنکوت» فرمانده ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه جنبش «حزب‌الله» لبنان هنوز هم بزرگترین تهدید برای اسرائیل است، گفت اجازه رسیدن سلاح به آنها را […]

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی درباره ممانعت از رسیدن سلاح‌های پیشرفته به حزب‌الله و همچنین بحران برق در نوار غزه اظهاراتی را مطرح کرد.

به گزارش اخبار جهادی «گادی ایزنکوت» فرمانده ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه جنبش «حزب‌الله» لبنان هنوز هم بزرگترین تهدید برای اسرائیل است، گفت اجازه رسیدن سلاح به آنها را نخواهند داد.

ایزنکوت طی سخنرانی در اندیشکده «هرتزیلیا» گفت: «حزب‌الله توانایی‌های خود را افزایش داده و قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت را نقض می‌کند. اگر به مناطق جنوبی لبنان نگاه کنیم، می‌بینیم آنها در ۲۰۰ شهر و روستا پایگاه ایجاد و ده‌ها هزار موشک مستقر کرده‌اند.»

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» وی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهند داد سلاح‌های پیشرفته به دست حزب‌الله برسد، افزود: «اقداماتی هم در راستای ممانعت از رسیدن سلاح‌هایی که می‌تواند به اسرائیل آسیب بزند، داشتیم. این مسئله سال‌های اخیر بوده و ادامه خواهد داشت.»

فرمانده ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تامین منظم برق نوار غزه برای حفظ ثبات مناطق جنوبی مهم است، گفت: «به نفع ماست که برق در غزه ۲۴ ساعته باشد تا آنها امیدوار شوند. تصمیم کاهش برق، حقوق و مواد دارویی به توانایی ما برای تامین امنیت ضربه می‌زند.»

منبع:فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.