اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

رزمایش اسرائیل در قبرس و شبیه سازی جنگ فراگیر با حزب‌الله

  • کد خبر : 9259
  • 26 خرداد 1396 - 13:05
رزمایش اسرائیل در قبرس و شبیه سازی جنگ فراگیر با حزب‌الله

۵۰۰ نظامی رژیم صهیونیستی به همراه ۱۰۰ نظامی از قبرس در این کشور رزمایشی برگزار کردند که ظاهرا هدف از آن افزایش نقش یگانهای ویژه در جنگ با گروههایی مانند حزب الله لبنان بود. به گزارش اخبار جهادی ،ارتش رژیم صهیونیستی در جزیره «قبرس» رزمایشی برگزار کرد که در واقع شبیه‌سازی جنگ همه جانبه علیه […]

۵۰۰ نظامی رژیم صهیونیستی به همراه ۱۰۰ نظامی از قبرس در این کشور رزمایشی برگزار کردند که ظاهرا هدف از آن افزایش نقش یگانهای ویژه در جنگ با گروههایی مانند حزب الله لبنان بود.

به گزارش اخبار جهادی ،ارتش رژیم صهیونیستی در جزیره «قبرس» رزمایشی برگزار کرد که در واقع شبیه‌سازی جنگ همه جانبه علیه حزب الله لبنان بود.

در این رزمایش ۵۰۰ سرباز اسرائیلی حضور داشتند و آموزشها در تونل، مناطق مسطح و مناطق کوهستانی و با بالگرد به صورت شبانه روزی انجام گرفت.

رسانه های این رژیم اعلام کردند که نیروهای کوماندوی اسرائیل طی روزهای گذشته با فرماندهی «دیوید زینی» مانور «بزرگی» برگزار کردند.

به گزارش این رسانه‌ها، این رزمایش به عنوان بخشی از عملیات افزایش نقش یگان‌های ویژه در جنگ علیه گروههای مانند حزب الله لبنان است.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که علاوه بر سربازان اسرائیلی، حدود ۱۰۰ سرباز از قبرس نیز در این رزمایش حاضر شدند.

یکی از افسران رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد که این برای نخستین بار بود که رزمایشی با این حجم به همراه تعیین اهداف از سوی ارتش اسرائیل انجام شده است.

منبع:فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.