اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ساخت پایگاه نظامی جدید آمریکا در شهر کردنشین سوریه + تصاویر ماهواره‌ای

  • کد خبر : 13313
  • 29 آذر 1396 - 12:46
ساخت پایگاه نظامی جدید آمریکا در شهر کردنشین سوریه + تصاویر ماهواره‌ای

جدیدترین تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که ارتش آمریکا به تازگی ساخت یک پایگاه نظامی جدید در شمال‌شرق سوریه و در نزدیکی استان حسکه که تحت کنترل کردها قرار دارد، را شروع کرده است. به گزارش اخبار جهادی، نابودی خلافت داعش در سوریه توسط جبهه مقاومت نیز نتوانست جلوی حضور غیرقانونی نیروهای ارتش آمریکا در خاک […]

جدیدترین تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که ارتش آمریکا به تازگی ساخت یک پایگاه نظامی جدید در شمال‌شرق سوریه و در نزدیکی استان حسکه که تحت کنترل کردها قرار دارد، را شروع کرده است.

به گزارش اخبار جهادی، نابودی خلافت داعش در سوریه توسط جبهه مقاومت نیز نتوانست جلوی حضور غیرقانونی نیروهای ارتش آمریکا در خاک سوریه را بگیرد. جدیدترین تصاویر ماهواره‌ای از شمال‌شرق سوریه که در اختیار مشرق قرار گرفته است، نشان می‌دهد که ارتش آمریکا در حال ساخت یک پایگاه نظامی جدید دیگر در شهر «الشداده» که در نزدیکی استان حسکه قرار دارد، است.

موقعیت شهر «الشداده» در شمال‌شرق سوریه با دایره قرمز مشخص شده است

شهر «الشداده» از سال گذشته توسط نیروهای دموکراتیک کرد اداره می‌شود و تصاویرماهواره‌ای از این شهر نشان می‌دهد که یک پایگاه نظامی در یک زمین خاکی بزرگ در حال ساخت است و ۸ هلی‌کوپتر ارتش آمریکا در آنجا قرار دارد.

تصویر محل پایگاه جدید نظامی آمریکا قبل از شروع ساخت که در مهرماه سال گذشته گرفته شده است

تصویر محل پایگاه جدید نظامی آمریکا که در تاریخ ۱۰ آذر امسال گرفته شده است

۸ هلی‌کوپتر ارتش آمریکا در این تصویر ماهواره‌ای مشخص است

خط‌کشی‌های دور زمین نشان می‌دهد که این پایگاه نظامی در حال توسعه است

انتهای پیام/

منبع:مشرق

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.